Олива моторна (o) LIQUI MOLY 7616
Special Tec AA 5W-30 4л (7516/) Синтетична моторна олива
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.
Олива отримала найновішу специфікацію API SP. Ця специфікація представлена в травні 2020. Призначена для забезпечення захисту низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI), захисту від зносу ланцюга газорозподільного механізму, поліпшеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів і турбонагнітачів, а також більш суворого контролю відстою і лаку. API SP з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-6A. Поєднує характеристики API SP з поліпшеною економією палива, захистом системи контролю викидів і захисту двигунів, що працюють на етаноловмісному паливі, до Е85
Специфікації і схвалення:
- API SP
- ILSAC GF-6A
- Chrysler
- Ford WSS-M2C 946-A / WSS-M2C 946-B1 / Ford WSS-M2C 961-A1
- GM 6094 M / dexos1 Gen 2
- Fiat 9.55535-CR1
- Honda
- Hyundai
- Kia
- Mazda
- Nissan
- Toyota
- GWM,
- Wuling,
- HAVAL
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 5W-30 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,850 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 60,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 10,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | ≤ 6600 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 155 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | > 2,9 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -45 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 9,5 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 220 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 9,0 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 3,5 | DIN ISO 2049 |
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 7616
- Вид масла
- Синтетичне
- В'язкість масла по SAE
- 5W-30
- Об'єм рідини
- 4 л
- Застосування за типом
- Легкові автомобілі
- Стандарт API
- SP
- Допуск Ford
- Ford WSS M2C946A
Ford WSS M2C946B1
Ford WSS M2C961A1 - Допуск GM
- GM 6094M
Dexos1 Gen 2 - Інші допуски
- Fiat 9.55535-CR1
- Стандарт ILSAC
- GF-6A
- Тактность двигуна
- Чотиритактний
- Для типу двигунів
- Бензиновий
- Тип контейнера
- Каністра
- Об'єм [л]
- 4
- Клас в'язкості SAE
- 5W30
- Специфікація
- API SN
ILSAC GF-5
API CF - Рекомендації виробника олії
- Chrysler MS-6395
Daihatsu
Ford WSS-M2C 946-A
GM
Honda
Hyundai
Kia
Isuzu
Mazda
Mitsubishi
Nissan
Subaru
Suzuki
Toyota - Довжина [см]
- 99
- В'язкість по SAE
- 5W-30
- Дозвіл виробника
- API SP
- EAN
- 4100420076169
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Олива моторна (o)
- - Олива та автохімія Олива трансмісійна

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).