LIQUI MOLY 7616 Special Tec AA 5W-30 4л (7516/) Синтетична моторна олива
2 464 грн
сьогодні
|
Опис
Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.
Олива отримала найновішу специфікацію API SP. Ця специфікація представлена в травні 2020. Призначена для забезпечення захисту низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI), захисту від зносу ланцюга газорозподільного механізму, поліпшеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів і турбонагнітачів, а також більш суворого контролю відстою і лаку. API SP з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-6A. Поєднує характеристики API SP з поліпшеною економією палива, захистом системи контролю викидів і захисту двигунів, що працюють на етаноловмісному паливі, до Е85
Специфікації і схвалення:
- API SP
- ILSAC GF-6A
- Chrysler
- Ford WSS-M2C 946-A / WSS-M2C 946-B1 / Ford WSS-M2C 961-A1
- GM 6094 M / dexos1 Gen 2
- Fiat 9.55535-CR1
- Honda
- Hyundai
- Kia
- Mazda
- Nissan
- Toyota
- GWM,
- Wuling,
- HAVAL
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 5W-30 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,850 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 60,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 10,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | ≤ 6600 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 155 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | > 2,9 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -45 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 9,5 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 220 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 9,0 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 3,5 | DIN ISO 2049 |
Характеристики
- Виробник
- LIQUI MOLY (США)
- Каталоговий номер
- 7616
- Вид масла
- Синтетичне
- В'язкість масла по SAE
- 5W-30
- Об'єм рідини
- 4 л
- Застосування за типом
- Легкові автомобілі
- Стандарт API
- SP
- Допуск Ford
- Ford WSS M2C946A
Ford WSS M2C946B1
Ford WSS M2C961A1 - Допуск GM
- GM 6094M
Dexos1 Gen 2 - Інші допуски
- Fiat 9.55535-CR1
- Стандарт ILSAC
- GF-6A
- Тактность двигуна
- Чотиритактний
- Для типу двигунів
- Бензиновий
- Тип контейнера
- Каністра
- Об'єм [л]
- 4
- Клас в'язкості SAE
- 5W30
- Специфікація
- API SN
ILSAC GF-5
API CF - Рекомендації виробника олії
- Chrysler MS-6395
Daihatsu
Ford WSS-M2C 946-A
GM
Honda
Hyundai
Kia
Isuzu
Mazda
Mitsubishi
Nissan
Subaru
Suzuki
Toyota - Довжина [см]
- 99
- В'язкість по SAE
- 5W-30
- Дозвіл виробника
- API SP
- EAN
- 4100420076169
- Артикул:
- 8303616
- Wolf
Емкость: 1 л
Класифікація ACEA: A3/B3, A3/B4
Класификація API: CF, SL
Допуски OEM: BMW Longlife-04, Man 271, Volvo VDS, Renault RLD-2, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, MTU Type-2, Cummins CES 20078, Deutz DQC-III-10, Detroit Diesel DDC 93K215, Mack EO M Plus, Mack EO N, PSA B71 2290, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Caterpillar TO-2, Allison C4, Chrysler MS 6395, Valtra CR, Ford WSS-M2C 934-B, Voith Class A, Iveco 18-1811 SC1, GM Dexos 1, Renault RLD, ZF-TE ML 07C, Scania LDF, Fiat 9.55535-CR1, JDQ-78A, Fiat 9.55535-GSX, VW 505 00, MB 229.1, VW 501 01, Porsche C-30
Тип: напівсинтетичне
Масло: Напівсинтетична олія
Тип контейнера: Пляшка
Об'єм [л]: 1
Специфікація: API SL/CF, ACEA A3/B3. A3/B4, VW 505 / 501.01, MB 229.1
Дозвіл виробника: MB 229.1
- Артикул:
- rp141c51
- Repsol
Емкость: 1 л
Класифікація ACEA: C1
Класификація API: CF
Допуски OEM: Fiat 9.55535-M2, BMW Longlife-01, MB 229.5, Man 3275, Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20077, MTU Type-2, Cummins CES 20078, Detroit Diesel DDC 93K215, Mack EO M Plus, Allison C4, Valtra CR, Ford WSS-M2C 934-B, Voith Class A, Iveco 18-1811 SC1, PSA B71 2312, ZF-TE ML 07C, Scania LDF, JDQ-78A, Chrysler MS 11116, Jaguar Land Rover STJLR.03.5004, Deutz DQC-I-02, Volvo VCC 95200356, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN 0700, Porsche A-40
Тип: синтетичне
Масло: Синтетична олія
Тип контейнера: Пляшка
Об'єм [л]: 1
Дозвіл виробника: FORD WSS-M2C934-B
Специфікація з ACEA: C1
- Артикул:
- AX-2052
- Axxis
- Артикул:
- AX-566
- Axxis
- Артикул:
- AX-2050
- Axxis
- Артикул:
- AX-1007
- Axxis
- Артикул:
- AX-2064
- Axxis
- Артикул:
- AX-2021
- Axxis
- Артикул:
- AX-2020
- Axxis
- Артикул:
- AX-2023
- Axxis
- Артикул:
- AX-2022
- Axxis
- Артикул:
- 107319
- MOTUL
- Франція
В'язкість масла по SAE: 20W-50
Об'єм рідини: 4 л
Застосування за типом: Мотоцикли
Стандарт API: SL
Стандарт JASO: MA2
Інші допуски: Harley Davidson
Тактность двигуна: Чотиритактний
Для типу двигунів: Бензиновий
Об'єм [л]: 4
Клас в'язкості SAE: 20W50
Специфікація: API SL/SJ/SH/SG
Дотримуватись сервісної інформації:
Масло: Мінеральна олія
В'язкість по SAE: 20W-50
Специфікація з API: SL
- Артикул:
- KLBD0-05304
- NISSAN
Емкость: 4 л
Класифікація ACEA: A5/B5
Класификація API: CD
Допуски OEM: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C 913-D, Man 271, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20077, MTU Type-2, Cummins CES 20078, Deutz DQC-III-10, Detroit Diesel DDC 93K215, Mack EO M Plus, PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, MTU Type-1, Allison C4, Valtra CR, Voith Class A, Iveco 18-1811 SC1, Caterpillar ECF-3, Chrysler MS 12991, Chrysler MS 10725, Chrysler MS 10896, ZF-TE ML 07C, Scania LDF, JDQ-78A, Jaguar Land Rover STJLR.03.5005, Volvo VCC 95200356, GM Dexos 2, MB 229.51, VW 502 00, VW 505 01, Renault RN 0700, MB 229.31, Porsche C-30
Тип: синтетичне
- Артикул:
- 1625
- LIQUI MOLY
- США
Тип контейнера: Коробка
Довжина [см]: 67
- Артикул:
- d720l5w40turbodiese
- EVO
Емкость: 20 л
Класифікація ACEA: B4
Класификація API: CF
Допуски OEM: BMW Longlife-04, Man 271, Caterpillar ECF-1a, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, MTU Type-2, Cummins CES 20078, Detroit Diesel DDC 93K215, Mack EO M Plus, PSA B71 2290, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Allison C4, Chrysler MS 6395, Deutz DQC-III, Valtra CR, Volvo VCC RBS0 -2AE, Ford WSS-M2C 912, Voith Class A, ZF-TE ML 07C, Scania LDF, Iveco Long Drain, JDQ-78A, Ford WSS-M2C 913-A, Ford WSS-M2C 913-B, Ford WSS-M2C 913-C, GM-LL-B-025, MB 229.51, VW 505 00, VW 505 01, Renault RN 0700, MB 229.31, Fiat 9.55535-S2, Porsche C-30
Тип: синтетичне
- Артикул:
- d520l10w40turbodiese
- EVO
Емкость: 20 л
Класифікація ACEA: B4
Класификація API: CF
Допуски OEM: BMW Longlife-04, Man 271, Caterpillar ECF-1a, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, MTU Type-2, Cummins CES 20078, Detroit Diesel DDC 93K215, Mack EO M Plus, PSA B71 2290, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Allison C4, Chrysler MS 6395, Deutz DQC-III, Valtra CR, Volvo VCC RBS0 -2AE, Ford WSS-M2C 912, Voith Class A, ZF-TE ML 07C, Scania LDF, Iveco Long Drain, JDQ-78A, Ford WSS-M2C 913-A, Ford WSS-M2C 913-B, Ford WSS-M2C 913-C, GM Dexos 2, VW 505 00, Renault RN 0700, Fiat 9.55535-S2, MB 229.1, Porsche C-30
Тип: напівсинтетичне
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Моторна олива
- - Олива та автохімія Олива трансмісійна
Про виробника LIQUI MOLY
Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).