Олива моторна (o) LIQUI MOLY 1618

Motorbike Scooter 4T 10W-40 1л Мінеральна моторна олива для скутерів 4-т

0 відгуків
Код: 947950
549 грн
 термін 2 дн.
Вкажіть номер телефону для швидкого замовлення:
Якщо Ви не впевнені, доручіть підбір автозапчастин спеціалісту:

Опис

Високоефективна моторна олива на основі відбірних мінеральних масел. Піклується про оптимальну потужності і захищає двигун при всіх умовах експлуатації. Забезпечує надійне змащення, оптимальне шумоглушіння і низький рівень зносу. Випробувано з каталізатором.

  • може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
  • висока стабільність
  • перевірено на каталізаторах
  • високий захист від зносу
  • оптимальна стабільність до старіння
  • низькі втрати на випаровування
  • оптимальна мастило в екстремальних умовах застосування
  • гарантує низьке споживання оливи

Розроблено для чотиритактних двигунів з повітряним і водяним охолодженням, які піддаються нормальним і підвищеним умов експлуатації.

Специфікації та схвалення:

  • ACEA A3
  • API SG
  • API SJ

 

Технічні дані
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) 10W-40 SAE J300
Щільність при 15°C 0,865 г/см³ DIN 51757
В'язкість при 40°C 90,0 мм²/с ASTM D 7042-04
В'язкість при 100°C 14,0 мм²/с ASTM D 7042-04
В'язкість при -30 °C (MRV) < 60000 мПа•c ASTM D4684
В'язкість при -25 °C (CCS) <= 7000 мПа•c ASTM D5293
Індекс в'язкості 159 DIN ISO 2909
HTHS при 150 °C ≥ 3,5 мПа•c ASTM D5481
Температура застигання -39 °C DIN ISO 3016
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) 13,0 % CEC-L-40-A-93
Температура спалаху 230 °C DIN ISO 2592
Загальне лужне число 8,4 мг KOH/г DIN ISO 3771
Сульфатна зола 1,0 - 1,6 г/100г DIN 51575
Колір за шкалою (ASTM) L 4,0 DIN ISO 2049

Характеристики

Виробник
LIQUI MOLY (США) Виробництво США
Каталоговий номер
1618
Тип контейнера
Каністра
Об'єм [л]
1
Клас в'язкості SAE
10W40
Специфікація
API SG
API SJ
В'язкість по SAE
10W-40
Дозвіл виробника
ACEA A3
Довжина [см]
58
Специфікація з API
SG
EAN
4100420016189

Застосовність

Товарна група:
- Олива та автохімія Олива моторна (o)
- Олива та автохімія Олива трансмісійна
Про виробника LIQUI MOLY
Країна : США Логотип LIQUI MOLY

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.

У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.

У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).

На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.

У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.

У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).

У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.

У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.

З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.

У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.

У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.

У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.

В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.

Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.

Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).

Усі запчастини LIQUI MOLY →