ШРКШ SKF VKJA 8114
Шарнір привідного валу
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
SKF
(Швеція)
- Каталоговий номер
- VKJA 8114
- Довжина [мм]
- 2 688
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 26
- Зовнішній діаметр [мм]
- 104
- Механічно оброблений
- з пазом у внутрішній деталі (зовні)
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з підшипником
Застосовність
- SKF VKJA 8114 підходить до марок/моделей авто :
- - Volkswagen: Transporter
- Товарна група:
- - Деталі трансмісії ШРКШ

SKF заснована в 1907 році і є одним з найбільших світових виробників підшипників кочення. У 1916 році компанія побудувала 1-й підшипниковий завод в Москві.
SKF включає в себе п'ять відділень: індустріальне, автомобільне, електротехнічне, металургійне, авіаційне і сервісне. Це 76 підприємств в 22 країнах, 38600 співробітників, понад 15000 дистриб'юторів у всьому світі.
У SKF діє система управління Six Sigma, що забезпечує комплексне управління якістю. SKF отримала численні нагороди за якість та інновації від провідних промислових компаній, є провідним постачальником підшипників і підшипникових вузлів для автомобільної промисловості.
Також SKF – піонер у новаторських рішеннях в області проектування підшипників.
Асортимент продукції – це підшипники кочення всіх типів; підшипникові вузли, опори підшипників; підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила; ролики і натягувачі приводних ременів.
Підшипники SKF мають малу масу і габарити при високій несучій здатності, допускають тривалу роботу при високих швидкостях обертання, відрізняються стабільністю характеристик у широкому діапазоні швидкостей. Застосування підшипників SKF дозволяє підвищити комфорт завдяки зниженню шуму при обертанні і зменшити витрату палива за рахунок зниження тертя кочення. Для зручності споживачів SKF постачає підшипникові вузли зібраними.
Підшипники SKF поставляються на конвеєри Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroеn, Daewoo, DAF, Deutz, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, IHC, Iveco, Kia, Lada, Lancia, MAN, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, MWM, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, SAAB, Scania, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Talbot, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo.
SKF – це дійсно оригінальна якість продукції, в якій компанія не дає засумніватися вже майже 100 років.
Асортимент за товарними групами:
- Підшипники кочення всіх типів;
- Підшипникові вузли, опори підшипників;
- Підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила;
- Ролики і натягувачі приводних ременів.
Сайт: http://www.skf.com
-
Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Діаметр прокладки [мм]: 50
Довжина [мм]: 268.5
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр прокладки [мм]: 50
-
Німеччина
Діаметр прокладки [мм]: 50
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 268.5
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
-
Німеччина
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр прокладки [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
SVHC: Не містить речовин SVHC!
-
Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
-
Китай
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 26
Діаметр прокладки [мм]: 63
Довжина [мм]: 858
Парні номери артикулів: StubShaft261190
-
Великобританія
Довжина 1 [мм]: 860
Сторона встановлення: передній міст праворуч
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 102
Довжина [мм]: 300
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з підшипником, з гумовою манжетою
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Розмір різьби: M20x1.5
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 102
Довжина [мм]: 300
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з підшипником, з гумовою манжетою
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Розмір різьби: M20x1.5
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)