Моторна олива LIQUI MOLY 2542
Molygen 5W-50 1л Синтетична моторна олива
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Liqui Moly Molygen SAE 5W-50 –-це спеціально розроблена високопродуктивна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Синтетична базова олива в поєднанні з передовими технологіями присадок, а також зі спеціальною присадкою Molygen гарантує отримання оливи з низькою в'язкістю та високою зсувною стабільністю, що надійно перешкоджає утворенню відкладень, істотно знижує втрати двигуна на тертя і за рахунок цього оптимально захищає його від зносу . Це веде до економії палива при одночасному збільшенні терміну служби двигуна.
Liqui Moly Molygen SAE 5W-50 рекомендовано для бензинових та дизельних двигунів, включаючи версії з турбонаддувом і каталізатором.
Властивості
- оптимальний тиск оливи при всіх умовах застосування
- знижує тертя та знос
- висока надійність мастила
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
- придатна для бензинових і дизельних двигунів із турбонагнітачами та без них
- низькі втрати на випаровування
- швидке прокачування при низьких температурах
- економить паливо та знижує вихлоп шкідливих речовин
Сфера застосування
Оптимально підходить для сучасних бензинових і дизельних двигунів із багатоклапанною технологією та турбонаддувом. Для захисту та збереження вартості двигуна при тривалих інтервалах заміни оливи і високих навантаженнях на двигун.
Застосування
Необхідно дотримуватися інструкції з експлуатації виробників автомобілів і двигунів. Можна змішувати з усіма моторними оливами,
наявними у продажу. Оптимальна дія в незмішаному стані.
Специфікації да схвалення
- ACEA A3/B3
- API SJ/CF
- MB 229.1
- VW 502 00 / 505 00
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 5W-50 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,850 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 117 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 18,5 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | <= 6600 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 177 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | >= 3,7 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 7,5 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 240 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 11,1 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 - 1,5 г/100 | DIN 51575 |
Колір | зелено-коричневый |
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Моторна олива

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).