Напіввісь SNR NTN DK53.033
Піввісь (передня) Renault Trafic 2.0dCi 06- (L) (27x39x694) SNR (391015750R, 4406170, 4406215, 4417912, 4418899)
- Безкоштовна доставка
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
-
SNR NTN
(Японія)
- Каталоговий номер
- DK53.033
Застосування до авто
- SNR NTN DK53.033 підходить до марок/моделей авто :
- Opel Vivaro (Опель Віваро)
- Renault Trafic (Рено Трафік)

Основні дані:
Заснована в 1946 році, група SNR (SNR Roulements, Annecy, France) є одним з провідних виробників підшипників для різних галузей промисловості і постачальником №1 для європейської автомобільної промисловості. Більше 2/3 своєї продукції SNR випускає спеціально для автоскладальних виробництв і вторинного ринку автозапчастин. Завоювавши довіру найбільших автовиробників, SNR є для них не просто одним з постачальників, а стратегічним партнером, який володіє більш ніж 30% європейського ринку. Досить зазначити, що SNR – головний постачальник підшипників для ведучих коліс на конвеєри Mercedes. Багато виробників підшипників при виготовленні своєї продукції використовують патенти, зареєстровані групою SNR.
Продукція компанії виробляється на 11 заводах: у Франції, Німеччині, Італії, США, Бразилії, Румунії. У науково-дослідницьку діяльність інвестується 4% від загального грошового обороту компанії. Підшипники SNR виробляють понад 4000 чоловік.
SNR проводить політику всеосяжної якості і захисту навколишнього середовища, що робить внесок в стабільні показники роботи компанії і підвищує довіру численних клієнтів. SNR має понад 14 сертифікатів, що підтверджують прогрес на всіх рівнях. Група SNR є першим виробником підшипників в світі, який отримав міжнародний сертифікат ISO 9001 (з 1990 року). У 1994 році їй присвоєно Клас А за системою EAQF (система якості, прийнята європейськими автомобільними виробниками), а в 1997 році отримано сертифікат QS 9000 (система якості, прийнята американськими та японськими автомобільними виробниками).
Компанія SNR невпинно оптимізує засоби виробництва в наступних напрямках:
- управління виробництвом відповідно до MRPII,
- вдосконалення технологічних процесів і обладнання,
- автоматизований контроль (SPC, спостереження, аудит),
- забезпечення виробництва найвищого рівня (TPM, GPAO).
Використовувати підшипники SNR – значить отримати знак якості і забезпечити підтримку відповідності вимогам якості та надійності.
Продукти в асортименті:
- підшипники маточини;
- маточини;
- ролики двигуна
Сайт: http://www.ntn-snr.com/
-
Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 165
Зовнішній діаметр [мм]: 102
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 36
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
Зовнішній діаметр [мм]: 101.3
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: термопласт
Розмір різьби: M22 x 1.5
-
Італія
-
Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 36
Діаметр прокладки [мм]: 56.6
Довжина [мм]: 165
Специфікація: Groove Type
Сторона встановлення: з боку колеса
Розмір різьби: M22x1.5
-
Китай
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 39
Діаметр прокладки [мм]: 56.6
Довжина [мм]: 694
-
Великобританія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 36
Діаметр прокладки [мм]: 57
Висота 1 [мм]: 165
Діаметр 1 [мм]: 102
Сторона встановлення: з боку колеса
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 90
Довжина [мм]: 667
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 39
Вид коробки передач: механічна коробка передач
Сторона встановлення: ліворуч
-
Італія
Довжина [мм]: 164
Довжина 1 [мм]: 93
Діаметр прокладки [мм]: 56
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 36
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Специфікація: Groove type
Довжина [мм]: 165
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 36
Діаметр прокладки [мм]: 56.6
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку колеса