Моторна олива MOTUL 848422
Моторна олива Tekma Ultima+ 10W-40, 20 л (110960/106290)
                                                                                                        - Безкоштовна доставка
 - Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
 - Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
 
Опис
TEKMA ULTIMA+ 10W-40 — синтетичне масло для останніх пошкоджень турбодизальних двигунів із сажовим фільтром.
  ПРИЛОЖЕНИЯ
  TEKMA ULTIMA+ 10W-40 спеціально розроблено для останнього покоління вантажних автомобілів, автобусів, будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних і лодочних двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом серії (≤ 50 частин на мільйон). Дизельні двигуни з турбонаддувом і низьким рівнем викидів з безпосереднім введенням палива, відповідним нормам викидів Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V або Euro VI, оснащені системою EGR (рециркуляція відпрацьованих газів) та/або SCR (селективна каталітична нейтралізація).
  редукції) і з DPF (дизельним сажовим фільтром або без нього), що працюють в дуже важких умовах навантаження та експлуатації, потребують моторного масла ACEA E6, «Low SAPS» зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 1,0%), фосфору (≤ 0). ,08%) і серий (≤ 0,3%).
  Може також використовуватися в якості окремого смазочного матеріалу в разі парку, що складається з двигунів нового і старого поколінь.
  ПРЕИМУЩЕСТВА
  - Диспергуючі та антиокислювальні властивості: захист від освіти сажі та масла
  засорение фільтра.
  Перехідний рівень захисту від суми: захист від полірування отворів.
  - Превосходный уровень моющего средства: чистота поршней и контроль отложений в канавках поршней.
  - Клас в'язкості при низьких температурах зводиться до мінімального обсягу при низьких температурах, легкий запуск.
  - Антикоррозійна, антикоррозійна, антипенная.
  Двигуни, відповідні нормам випуску Euro IV, Euro V або Euro VI, оснащені чутливими системами доочистки відпрацьованих газів:
  – Сера і фосфор гальмують роботу каталітичних нейтралізаторів і можуть пошкодити каталітичні компоненти: неефективна очистка відпрацьованих газів.
  – Сульфатна зола засоряє сажові фільтри: скорочується термін служби DPF і знижується потужність двигуна.
  Стандарт ACEA E6 призначений для смазочних матеріалів, призначених для використання в двигунах вантажних автомобілів, оснащених сажевым фільтром.
  Знижений вміст SAPS (сульфатної золи, фосфору і сери) збільшує термін служби сажевого фільтра і запобігає його забрудненню.
  Характеристики API CJ-4 забезпечують захист і довговічність двигунів, оснащених системами рециркуляції відпрацьованих газів і системами доочистки, такими як DPF і SCR.
Характеристики
- Виробник
 - 
                                                    MOTUL
                                                    (Франція)                                                                                                            
                                                                            
                                                                        
                                                                                                     - Каталоговий номер
 - 848422
 - Об'єм, л
 - 20
 - В'язкість
 - 10W-40
 - Склад
 - Синтетична
 - Альтернативний артикул
 - 106290
 - 110960
 - Призначення
 - Вантажні авто
 - Специфікації ACEA
 - E4
 - E6
 - E7
 - E9
 - Специфікації API
 - CK-4
 - SN
 - Специфікації JASO
 - DH-2
 - Допуски DAF
 - DAF Extended Drain
 - Допуски Detroi Diesel
 - DDC 93K218
 - Допуски Deutz
 - DEUTZ DQC IV-18 LA
 - Допуски Iveco
 - IVECO
 - Допуски Mack
 - MACK EO O PREMIUM PLUS
 - Допуски Mercedes-Benz
 - MB 228.51
 - MB 235.28
 - Допуски Renault
 - RENAULT VI RLD-3
 - Допуски Scania
 - SCANIA LOW ASH
 - Допуски Volvo
 - VOLVO VDS-4
 - Тип контейнера
 - Каністра пластик
 
                                
                                                                Компанія Motul вже більше 160 років працює над створенням якісного французького моторного масла. Кращі інженери-розробники не зупиняються на досягнутому, а прагнуть поліпшувати якість продукції, щоб воно відповідало всім інновацій, які впроваджуються в сучасні автомобілі. Завод, розташований в центрі старої Європи завжди пишався своїми передовими технологіями і найдосконалішим обладнанням для виробництва. Намагаючись задовольнити потреби всіх автолюбителів, виробництво ведеться відразу в декількох напрямках.
 Працюючи на поліпшення характеристик олії, виробник добився бажаного результату. І тепер ми можемо спостерігати на полицях магазинів продукт найвищої якості під торговою маркою Motul.
 Тільки цей виробник пройшов випробування своєї продукції не тільки на стендах, але і в умовах світових спортивних змагань. І був визнаний багатьма виробниками спортивної техніки, як такий, що заслуговує тільки найвищої оцінки.
 Якість і надійність мастильних матеріалів вже оцінили такі світові виробники автомобілів як BMW і Porsche і японські Subaru і Nissan. Ці заводи не стали б рекомендувати використовувати неперевірену продукцію у своїх високотехнологічних автомобілях, для яких надійна змащення тертьових деталей єдиний захист від виходу їх з ладу. Вони замовляють продукцію Motul для заливки в двигун для нових автомашин.
 Унікальні переваги масел бренду Мотюль:
1. Для захисту самих вимогливих, гоночних двигунів внутрішнього згоряння компанія випускає продукт під назвою Motul-300V.
 2. Для окремої категорії машин, був розроблений і запущений у виробництво повністю синтетичний продукт Motul_specific.
 3. Універсальне синтетичне Motul-8100 підходить для всіх типів сучасних моторів.
 4. Для водіїв, які звикли економно підходити до експлуатації, існують Motul-6100, Motul-4100, Motul-2100.
 5. Для машин, які випущені в минулому столітті, але продовжують їздити за сучасними дорогами підійде Motul-4000.
- 
                                                                    
                                                
                                            
                                                                Франція
                             
В'язкість: 10W-40
Состав: Синтетична
Призначення: Грозовые авто
Альтернативний артикул: 110960, 848422
Спецификация ACEA: E7, E6, E4, E9
Спецификация API: SN, CK-4
Спецификация JASO: DH-2
Допуски DAF: DAF Extended Drain
Допуски Detroi Diesel: DDC 93K218
Допуски Deutz: DEUTZ DQC IV-18 LA
Допуски Iveco: IVECO
Допуски Mack: MACK EO O PREMIUM PLUS
Допуски Mercedes-Benz: MB 228.51, MB 235.28
Допуски Renault: RENAULT VI RLD-3
Допуски Scania: SCANIA LOW ASH
Допуски Volvo: VOLVO VDS-4
Тип контейнера: Каністра пластик
Масло: Синтетична олія
Клас в'язкості SAE: 10W40
Об'єм [л]: 20
Специфікація: ACEA E6 / E4 / E7, API CI-4 / CH-4
Дозвіл виробника: MACK EO-N, MAN M3477, MB-Approval 228.51, MB-Approval 235.27, RVI RLD-2, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-3
Дотримуватись сервісної інформації:
В'язкість по SAE: 10W-40
Специфікація з ACEA: E6
Специфікація з API: CJ-4
Рекомендації виробника олії: CATERPILLAR ECF-3
- 
                                                                    
                                                
                                            
                                                                Франція
                             
В'язкість: 10W-40
Состав: Синтетична
Призначення: Грозовые авто
Альтернативний артикул: 106290, 848422
Спецификация ACEA: E7, E6, E4, E9
Спецификация API: SN, CK-4
Спецификация JASO: DH-2
Допуски DAF: DAF Extended Drain
Допуски Detroi Diesel: DDC 93K218
Допуски Deutz: DEUTZ DQC IV-18 LA
Допуски Iveco: IVECO
Допуски Mack: MACK EO O PREMIUM PLUS
Допуски Mercedes-Benz: MB 228.51, MB 235.28
Допуски Renault: RENAULT VI RLD-3
Допуски Scania: SCANIA LOW ASH
Допуски Volvo: VOLVO VDS-4
Тип контейнера: Каністра пластик