Моторна олива LIQUI MOLY 2362
Top Tec 4310 0W-30 5л Синтетична моторна олива Peugeot Citroen Fiat
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Сучасна, малозольна моторна олива з чудовими антифрикційними властивостями вищого класу для всесезонного застосування. Комбінація напівсинтетичних базових олив в поєднанні з найсучаснішими присадками гарантує отримання моторної оливи, яка відмінно захищає від зносу, знижує витрату оливи і палива і піклується про якнайшвидше змащення двигуна. Різні виробники автомобілів вимагають моторну оливу цієї специфікації для застосування з дизельним фільтром сажі (DPF), щоб забезпечити максимальний термін служби DPF.
- величезна економія палива
- швидко змащує
- придатна до застосування з фільтрами саж
- чудову поведінку при високому тиску і опорі зносу
- відмінний антикорозійний захист
- легкий хід мотора
- чудова стабільність
- чудова чистота двигуна
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
Оптимально для найсучасніших дизельних і бензинових двигунів з багатоклапанними механізмами або без них, з турбонаддувом, а також з охолодженням повітря, що нагнітається (LLK) і протівосажевим фільтром (DPF) і без них. Поряд із застосуванням в різних автомобілях концерну PSA, а також Fiat /Alfa Romeo (в двигунах Twin- і Multi Air) ця моторна олива може застосовуватися у різних виробників, які вимагають моторної оливи даної специфікації. Чудово підходить для застосування в легкових автомобілях з експлуатацією на газі (CNG /LPG).
Специфікації та схвалення:
- ACEA C2
- Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
- Fiat 9.55535 -DS1
- Fiat 9.55535 -GS1
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 0W-30 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,845 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 50,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 9,5 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | ≤ 6200 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 175 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | ≥ 2,9 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 10,9 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 230 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 7,0 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | ≤ 0,8 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 5,5 | DIN ISO 2049 |
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 2362
- Об'єм, л
- 5
- В'язкість
- 0W-30
- Склад
- Синтетична
- Призначення
- Легкові авто
- Специфікації ACEA
- C2
- Допуски Fiat
- FIAT 9.55535-DS1
- FIAT 9.55535-GS1
- Допуски Peugeot, Citroen
- PSA B71 2312
- Серія
- Top Tec 4310
- Тип контейнера
- Каністра пластик
- EAN
- 4100420023620
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Моторна олива

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).