LIQUI MOLY 21338 Моторна олива Special Tec AA 10W-30, 5 л
Опис
Сучасна моторна олія з хорошими антифрикційними властивостями преміум-класу. Відмінно захищає від зносу завдяки комбінації базових масел на основі технології синтезу в поєднанні з найсучаснішими присадками, знижує витрату олії та палива, підтримує двигун у чистоті та піклується про найшвидше мастило двигуна.
Властивості
- відмінний захист від зношування
- знижує вихлоп шкідливих речовин
- знижує споживання палива
- відмінна поведінка при (високих) температурах
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оліями
- довгий термін життя двигуна
- перевірено на каталізаторах та турбонагнітачах
- Оптимальна стабільність до старіння
- Висока надійність мастила
- чудова чистота двигуна
- швидке прокачування при низьких температурах
- Стабільно до змінних навантажень
- легкий хід двигуна
- Оптимальний тиск масла за всіх умов застосування
Сфера використання
Оптимально підходить для сучасних бензинових двигунів азіатських та американських виробників із багатоклапанною технологією, турбонаддувом, а також з охолодженням наддувного повітря (LLK) та без нього. Особливо придатне для тривалих міжсервісних інтервалів та високих навантажень на двигун.
Застосування
Необхідно дотримуватися специфікацій і приписів виробника агрегату або автомобіля! Оптимальна ефективність лише у незмішаному стані.
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 21338
- Объем, л
- 5
- В'язкість
- 10W-30
- Состав
- Напівсинтетична
- Призначення
- Легкові авто
- Спецификация API
- SP
- Спецификация ILSAC
- GF-6A
- Допуски Chrysler
- CHRYSLER MS 6395
- Допуски Fiat
- FIAT 9.55535-CR1
- Допуски General Motors
- GM 6094M
GENERAL MOTORS - Допуски Honda
- HONDA
- Допуски Mazda
- MAZDA
- Допуски Toyota
- TOYOTA
- Другие допуски
- DAIHATSU
FMK
HYUNDAI
ISUZU
KIA
NISSAN
SUBARU
SUZUKI - Серія
- Special Tec AA
- Тип контейнера
- Каністра пластик
- Довжина [см]
- 95
- Об'єм [л]
- 5
- В'язкість по SAE
- 10W-30
- Дозвіл виробника
- API SP
- Рекомендації виробника олії
- Chrysler MS-6395
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Моторна олива
Про виробника LIQUI MOLY
![Логотип LIQUI MOLY](https://tto.com.ua/assets/tto/attachments/logo_brand2/572_70.png)
Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).