Гальмівний диск HELLA 8DD 355 113-621
Тормозной диск (5521165J00, 5521165J01, 5521165J01L00, 5521165J02, 5521165J02000)
 
                                                                                                        - Безкоштовна доставка
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
- 
                                                    HELLA
                                                    (Німеччина)                                                                                                            
                                                                              
- Каталоговий номер
- 8DD 355 113-621
- Тип гальмівного диска
- з внутрішньою вентиляцією
- Діаметр [мм]
- 294.5
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 25
- Мінімальна товщина [мм]
- 23
- Висота [мм]
- 49
- Розташування/кількість отворів
- 05/07
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Діаметр центрування [мм]
- 62
- Вага [кг]
- 6.730
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без маточини
 без колісної осі кріплення
- Номер технічної інформації
- 54565
- Зовнішній діаметр [мм]
- 295
- EAN
- 4082300378283
Застосування до авто
- HELLA 8DD 355 113-621 підходить до марок/моделей авто :
- Suzuki Grand Vitara (Сузукі Гранд Вітара)
 
                                
                                                                Освітлення, електроніка, закінчені вузли для автомобілів, системи кондиціонування повітря, автомобільна електропроводка і обробка сигналів в автомобільній промисловості поряд з поставками запчастин на вторинний ринок – основні області компетенції автомобільного постачальника Hella KG Hueck and Co. зі штаб-квартирою групи в Ліппштадті. Товарообіг групи Hella за 2002/03 фінансовий рік (до 31 травня) – 3,028 мільярди євро, що на 2,9% більше, ніж за попередній рік. Hella – один з 100 найбільших виробників в Німеччині. Всього в виробничому процесі зайнято 22 811 чоловік на 61 заводі, філіях і спільних підприємствах в 18 країнах. Більш ніж 1 800 інженерів і техніків беруть участь в наукових дослідженнях. Клієнтами є виробники автомобілів, а також запчастин для вторинного ринку.
Динамічне освітлення вигинів дороги, яке було схвалено для використання з кінця січня 2003 р., значно поліпшить активну дорожню безпеку. Системи динамічного освітлення вигинів дозволяють практично подвоїти ефективність ближнього світла в крутих віражах. Як лідер ринку і новатор, Hella першою освоїла серійне виробництво фар з системою динамічного освітлення вигинів дороги навесні 2003 р. (Mercedes-Benz E-Class) і першої в світі комбінованої (звичайної + динамічної) версії цієї системи (Opel Signum), також навесні 2003 р. Найперша в світі фара зі змінним кутом світла була також представлена фірмою Hella навесні 2002 р. (для Audi A8). Тим часом, фахівці по всьому світу займаються розробкою і виробництвом систем динамічних фар для інших автомобілів, включаючи BMW 5-ї серії та X5 (зовнішнє оновлення), Opel Astra (новий) та Vectra.
Крім того, триває розвиток інтелектуальної змінної системи освітлення майбутнього (VARILIS) зі світлом, яке управляється повністю автоматично і залежно від особливостей ситуації.
Сайт: www.hella.com
- 
                                                                    
                                                 США США
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 294
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 49
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
Розмір різьби: 12.8
Колір: чорний
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Перевірочне значення: E1 90R 02 C0176/0199
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 294
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 49
фаска 2 [мм]: 62
Кількість отворів: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 294
- 
                                                                    
                                                 Німеччина Німеччина
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Товщина [мм]: 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 49
Розташування/кількість отворів: 7/5
Вага [кг]: 6.7
фаска 1 [мм]: 114.3
⌀ отвору маточини [мм]: 62
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр центрування [мм]: 62
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Число отворів у диску колеса: 5
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Висота [мм]: 49
Діаметр [мм]: 294.5
Діаметр маточини 1 [мм]: 62
Діаметр маточини 2 [мм]: 164
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: вентильований
Варіант оснащення: Coated
Поверхня: з покриттям
Товщина [мм]: 25
Перевірочне значення: R90
Тип гальма: Дисковий гальмівний механізм
Зовнішній діаметр [мм]: 295
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 62
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Висота [мм]: 49
Діаметр центрування [мм]: 62
Діаметр отвору до [мм]: 12.8
- 
                                                                    
                                                 Великобританія Великобританія
Висота [мм]: 49
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Число отворів: 2
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
Поверхня: з покриттям
- 
                                                                    
                                                 Нідерланди Нідерланди
Висота [мм]: 49.1
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр маточини [мм]: 164
Діаметр центрування [мм]: 62
Діаметр [мм]: 294.5
Висота [мм]: 49
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Розташування/кількість отворів: 5+2
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
фаска 2 [мм]: 114.3, 114.3
∅ отвору 2 [мм]:
Момент затяжки [Нм]: 95
Кількісна одиниця: комплект
Вага [кг]: 14.3
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
Діаметр [мм]: 294
Висота [мм]: 49
Вага [кг]: 14.3
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
Момент затяжки [Нм]: 95
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип контейнера: Коробка
Кількісна одиниця: комплект
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
Довжина упаковки: 30.5
Ширина упаковки [см]: 30.5
Висота упаковки [см]: 12
- 
                                                                    
                                                 Нідерланди Нідерланди
Товщина гальмівного диску (мм): 25.3
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 49.2
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
Вага [кг]: 6.78
Зовнішній діаметр [мм]: 294
Діаметр центрування [мм]: 62
Поверхня: з покриттям
Діаметр [мм]: 294
Висота [мм]: 49
Вага [кг]: 7.15
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 62
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Момент затяжки [Нм]: 11
- 
                                                                    
                                                 Німеччина Німеччина
Мінімальна товщина [мм]: 23
Зовнішній діаметр [мм]: 294.5
Висота [мм]: 49
Кількість отворів: 5
Необхідна кількість: 2
Діаметр центрування [мм]: 62
фаска 2 [мм]: 114.3
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Поверхня: оцинкована
Тип гальмівного диска: вентильований
 
                                             
                                     
                                             
                                             
                                     
                                             
                                             
                                     
                                             
                                             
                                     
                                             
                                             
                                             
                                     
                                             
                                             
                                     
                    