Гальмівний диск HELLA 8DD 355 110-661
Тормозной диск
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
HELLA
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 8DD 355 110-661
- Тип гальмівного диска
- повний
- Діаметр [мм]
- 278
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 10.3
- Мінімальна товщина [мм]
- 9
- Висота [мм]
- 45
- Розташування/кількість отворів
- 04/06
- Фаска 2 [мм]
- 114.3
- Діаметр центрування [мм]
- 68
- Вага [кг]
- 4.2
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без маточини
без колісної осі кріплення - Номер технічної інформації
- 54287
- Зовнішній діаметр [мм]
- 278
- EAN
- 4082300375329
Застосовність
- HELLA 8DD 355 110-661 підходить до марок/моделей авто :
- - Nissan: Primera
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівний диск

Освітлення, електроніка, закінчені вузли для автомобілів, системи кондиціонування повітря, автомобільна електропроводка і обробка сигналів в автомобільній промисловості поряд з поставками запчастин на вторинний ринок – основні області компетенції автомобільного постачальника Hella KG Hueck and Co. зі штаб-квартирою групи в Ліппштадті. Товарообіг групи Hella за 2002/03 фінансовий рік (до 31 травня) – 3,028 мільярди євро, що на 2,9% більше, ніж за попередній рік. Hella – один з 100 найбільших виробників в Німеччині. Всього в виробничому процесі зайнято 22 811 чоловік на 61 заводі, філіях і спільних підприємствах в 18 країнах. Більш ніж 1 800 інженерів і техніків беруть участь в наукових дослідженнях. Клієнтами є виробники автомобілів, а також запчастин для вторинного ринку.
Динамічне освітлення вигинів дороги, яке було схвалено для використання з кінця січня 2003 р., значно поліпшить активну дорожню безпеку. Системи динамічного освітлення вигинів дозволяють практично подвоїти ефективність ближнього світла в крутих віражах. Як лідер ринку і новатор, Hella першою освоїла серійне виробництво фар з системою динамічного освітлення вигинів дороги навесні 2003 р. (Mercedes-Benz E-Class) і першої в світі комбінованої (звичайної + динамічної) версії цієї системи (Opel Signum), також навесні 2003 р. Найперша в світі фара зі змінним кутом світла була також представлена фірмою Hella навесні 2002 р. (для Audi A8). Тим часом, фахівці по всьому світу займаються розробкою і виробництвом систем динамічних фар для інших автомобілів, включаючи BMW 5-ї серії та X5 (зовнішнє оновлення), Opel Astra (новий) та Vectra.
Крім того, триває розвиток інтелектуальної змінної системи освітлення майбутнього (VARILIS) зі світлом, яке управляється повністю автоматично і залежно від особливостей ситуації.
Сайт: www.hella.com
-
США
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 68.04
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 45
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
-
Великобританія
Висота [мм]: 45
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Зовнішній діаметр [мм]: 277
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 68
фаска 2 [мм]: 114.3
Число отворів: 2
Діаметр [мм]: 278
Висота [мм]: 45
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 68
Сторона встановлення: Задній міст
Зовнішній діаметр [мм]: 278
-
Німеччина
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 45
Зовнішній діаметр [мм]: 278
фаска 2 [мм]: 114.3
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: повний
Сторона встановлення: Задній міст
Мінімальна товщина [мм]: 8.5
Вага [кг]: 4.35
Діаметр центрування [мм]: 68
-
Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Товщина [мм]: 45
Зовнішній діаметр [мм]: 278
фаска 2 [мм]: 114.3
Тип гальмівного диска: повний
Мінімальна товщина [мм]: 8.5
Вага [кг]: 4.350
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Число отворів у диску колеса: 4
Діаметр центрування [мм]: 68
Кількість отворів для кріпллення: 4
Поверхня: з покриттям
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр маточини колеса [мм]: 68
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 114.3
Висота [мм]: 45
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Діаметр центрування [мм]: 68.02
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 12.8
-
Нідерланди
Висота [мм]: 45
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр маточини [мм]: 164.6
Діаметр центрування [мм]: 68
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 278
Товщина гальмівного диску (мм): 10.3
Мінімальна товщина [мм]: 9
Висота [мм]: 45
Розташування/кількість отворів: 04/06
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр центрування [мм]: 68
Вага [кг]: 4.2
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Номер технічної інформації: 98200 1287 0 1
Довжина упаковки: 31.5
Ширина упаковки [см]: 30
Висота упаковки [см]: 10
Зовнішній діаметр [мм]: 278
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр [мм]: 277.5
фаска 2 [мм]: 68
Висота [мм]: 45
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Кількість отворів: 4
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 277.5
-
США
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр [мм]: 278
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Діаметр центрування [мм]: 68
Висота [мм]: 45
Кількість отворів: 4
Розмір різьби: 12.75
фаска 2 [мм]: 114.3
Колір: чорний
Зовнішній діаметр [мм]: 278
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
Діаметр [мм]: 278
Висота [мм]: 46
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10
Мінімальна товщина [мм]: 9
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 68
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
∅ отвору 2 [мм]:
Момент затяжки [Нм]: 110
Кількісна одиниця: комплект
Вага [кг]: 8.64
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів