Вкладиші шатунні Glyco 7150534STD
Вкладиші
- Безкоштовна доставка
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
-
Glyco
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 7150534STD
- Номер компонента
- 71-5053
- Стандартний розмір [стд.]
Застосування до авто
- Glyco 7150534STD підходить до марок/моделей авто :
- Citroen Berlingo (Сітроен Берлінго) Citroen C4 (Сітроен С4) Citroen C5 (Сітроен С5) Citroen C6 (Сітроен С6) Citroen C8 (Сітроен С8) Citroen DS4 (Сітроен ДС4) Citroen DS5 (Сітроен ДС5) Citroen Jumper (Сітроен Джампер) Citroen Jumpy (Сітроен Джампі) Citroen Xsara (Сітроен Ксара)
- DS DS 4 (ДС ДС4) DS DS 5 (ДС ДС5) DS DS 7 (ДС ДС7)
- Fiat Ducato (Фіат Дукато) Fiat Scudo (Фіат Скудо)
- Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер)
- Opel Grandland X (Опель Грандланд X)
- Peugeot 206 (Пежо 206) Peugeot 3008 (Пежо 3008) Peugeot 307 (Пежо 307) Peugeot 308 (Пежо 308) Peugeot 407 (Пежо 407) Peugeot 5008 (Пежо 5008) Peugeot 508 (Пежо 508) Peugeot 607 (Пежо 607) Peugeot 807 (Пежо 807) Peugeot Boxer (Пежо Боксер) Peugeot Expert (Пежо Експерт) Peugeot Partner (Пежо Партнер)
Компанія GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh, була заснована в 1897 р. Максом Вагнером в німецькому місті Вісбаден (Wiesbaden). Спочатку, компанія спеціалізувалася на виробництві промислових кольорових металів і нанесенням різних покриттів. Поступово, потреба машинобудівних компаній того часу в міцних і надійних виробах точної механіки направила частину виробничих потужностей GLYCO на виробництво підшипників ковзання.
У 1901 році GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh отримала патент на «підшипники ковзання» з біметалу. Підшипники GLYCO встановлювалися на літаках, автомобілях, паровозах і суднових дизелях. У 1936 році Glyco приступила до серійного виробництва взаємозамінних вкладишів, що значно знизило вартість витрат. Успіх і популярність компанії принесло співробітництво з провідними німецькими автовиробниками того часу. Opel і Mercedes робили свої замовлення на виготовлення високоточних вузлів багатошарових підшипників. У 1937 році Glyco стає найбільшим в Німеччині виробником підшипників ковзання. Військові дії в Європі і замовлення від німецького військово-промислового відомства дозволили збільшити капітал GLYCO майже в десять разів.
У 1974 році Glyco стала найбільшим і найвідомішим постачальником підшипників ковзання в Європі. Отримавши в 1978 році патент на PVD-процес (процес фізичної сепарації пари) для отримання підшипників з напиленням (Sputter), GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh приступила до випробувань, а потім і до серійного виробництва SPUTTER-вкладишів для двигунів MAN і Mercedes-Benz.
У 1990 році капітал GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh перейшов під контроль трансатлантичної корпорації Federal Mogul. Менеджмент, технології і капітал Federal Mogul, спільно з досвідом і популярністю Glyco-Metallgesellschaft Gmbh, дозволили торговій марці GLYCO стати на сьогоднішній день найбільшим і, мабуть, найвідомішим виробником і постачальником підшипників ковзання в світі. Сьогодні Glyco виробляє вкладиші і втулки для будь-якої техніки, де конструктивно застосовуються підшипники ковзання: від невеликих електродвигунів до величезних суднових дизелів. Вкладиші GLYCO встановлюються на конвеєрах майже всіх європейських автовиробників.
Продукція GLYCO – це:
- Вкладиші шатунові і корінні
- Втулки проміжного вала
- Півкільця
Сайт: www.federalmogul.com