ШРКШ FEBI BILSTEIN 186213
Шарнір привідного валу


- Безкоштовна доставка
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
-
FEBI BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 186213
Застосування до авто
- FEBI BILSTEIN 186213 підходить до марок/моделей авто :
- Alfa Romeo 156 (Альфа Ромео 156) Alfa Romeo 166 (Альфа Ромео Мито)
- Fiat Punto (Фіат Пунто) Fiat Tipo (Фіат Тіпо)

Компанія FERDINAND BILSTEIN JR. (скорочено — FEBI) була заснована в 1818 році, а свою сучасну назву отримала в 1844 році. Невелике підприємство з початку своєї діяльності за період більш ніж 150 років перетворилося на одну з найбільших компаній на ринку автомобільних запчастин з оборотом понад 160 млн. німецьких марок на рік. У 20-му столітті компанія "Фердинанд Більштейн молодший" виробляла пальці ресор, необхідні для автомобілебудування. Виробництво запасних частин, розвинулося в середині 20-го століття у зв'язку з бумом автомобілебудування. В кінці 1950 компанія почала виробництво запасних частин для автомобілів і вантажівок. У цей час деякі виробники автомобілів визнали FEBI BILSTEIN, як постачальника оригінальних частин. В даний час фірма FEBI має у своїй виробничій і торговій програмі більше 9000 найменувань деталей для всіх основних європейських автомобілів, які поставляються в 130 країн світу через 69 дочірніх і спільних підприємств.
Сучасна інтегрована система виробничого планування і управління орієнтується на стандарти провідних виробників автомобілів, що гарантує високу якість продукції фірми FEBI. Так компанія поставляє свою продукцію на конвеєр фірм MERCEDES BENZ і DAF. У 1994 році FEBI отримала сертифікат системи TUV відповідно до вимог стандарту DIN ISO 9002.
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 32
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
-
Італія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
-
Данія
Сторона встановлення: Задній міст зліва, Задній міст праворуч
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 25
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
-
Китай
Діаметр прокладки [мм]: 34.85
Довжина [мм]: 512
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 41
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 29
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 29
-
Німеччина
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Довжина [мм]: 32
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Довжина [мм]: 127.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 20
Діаметр прокладки [мм]: 46.8
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку колеса
-
Швеція
Діаметр шарніра [мм]: 100
фаска 2 [мм]: 86
Довжина [мм]: 32
∅ отвору [мм]: 8.3
Число отворів: 6
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина 1 [мм]: 32
Сторона встановлення: з боку коробки передач
-
Великобританія
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 25
Діаметр 1 [мм]: 100
Сторона встановлення: передній міст
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Матеріал: Гума
-
Італія
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Матеріал: Гума
-
Італія