Стійка амортизатору (амортизатор) BILSTEIN 22232427
Амортизатор передній правий Citroen C4 II DS4 09- Peugeot 3008 I 09-17 газомасляний (B4 22-232427)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Сторона встановлення : передній міст справа
- Тип амортизатора : тиск газу
- Конструкція амортизатора : Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора : нижня скоба< /li>
- парні номери артикулів: 22-232410
- Система амортизатора: двотрубний
Застосування:
- CITROEN: DS4;
Оригінальні номери та аналоги:
VITAL SUSPENSIONS 110596.2, MAXGEAR 11-1104, VITAL SUSPENSIONS 210596, AL-KO 304154, GSP 32348671, MAGNETI MARELLI 357075070100, STELLOX 4215-0082-SX, DACO Germany 450611R, CITROËN 5208W8, RIDEX 854S1783, GOLD 9263127, MONROE G8383, MANDO MSS017250, ZEKKERT SG-6525, Stark SKSA-0132894Характеристики
- Виробник
-
BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 22232427
- Сторона встановлення
- Передні
- Вид амортизатора
- тиск газу
Стійка амортизатора - Система амортизатора
- двотрубний
- Парні номери артикулів
- 22-232410
- EAN
- 4025258742621
Застосовність
- BILSTEIN 22232427 підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: DS4
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки амортизатора (амортизатори)

Коли Август Більштайн у 1873 році заклав основу новаторського ковальського цеху Bilstein у вестфальському Альтенферді, ніхто не міг уявити, що продукція компанії одного разу набуде вирішального значення для забезпечення комфорту і безпеки при їзді на автомобілі. Ще б пак, адже батько-засновник займався виробництвом віконної фурнітури під назвою AUBI.
У 1919 році син засновника Ханс Більштайн привіз до рідної Вестфалії зі Сполучених Штатів Америки ідеї нових методів нікелювання і хромування. І вже в 1928 році, за чотири роки до введення в експлуатацію першого автобану між Кельном і Бонном, компанією Bilstein було виготовлено перший хромований бампер для серійного автомобіля. Вже через рік компанія почала виробництво домкратів. Але справжня сенсація була ще попереду.
Витративши величезні кошти на дослідження та інвестувавши великі гроші у відповідне виробниче обладнання, компанія зробила перші кроки на шляху до досягнення амбітної мети – виробництва амортизаторів. І витрати того варті. Застосування першого, створеного компанією Bilstein, що носила тоді назву «Виробник фурнітури і домкратів Bilstein» (Beschlag- und Wagenheber-HerstellerBilstein), однотрубного газонаповненого амортизатора в 1957 році в серійному автомобілі компанії Mercedes-Benz AG і зараз вважається важливим кроком на шляху до забезпечення активної безпеки автомобіля.
Згодом «тиск газу» став використовуватися у всіх типах телескопічних амортизаторів, що розробляються для установки в потужні автомобілі преміум-класу. Останнє досягнення – розробка модуля з пневматичною ресорою, який компанія Bilstein поставляє на конвеєр Mercedes S-класу.
З того часу вимоги клієнтів у виробництві і тюнінгу автомобілів, а також діяльність в області автоспорту залишаються для Bilstein стимулом до розвитку і подальших розробок. Всі машини марки AMG-Mercedes, які беруть участь на чемпіонаті DTM і більше половини всіх команд, що беруть участь в гонці «24 hoursNurburgring», виходять на старт оснащеними продукцією Bilstein.
Сьогодні високій репутації марки BILSTEIN довіряють BMW, Ferrari, Maseratti, General Motors, Daimler-Chrysler, Jaguar, Porsche, Subaru, Mitsubishi. Всі автомобілі AMG Mercedes серії DTM і половина команд в 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі використовують системи підвіски BILSTEIN. Щодня на заводах BILSTEIN близько 2 000 чоловік випускають більш ніж 50 000 амортизаторів і комплектів підвіски.
З 2006 року щороку без перерви BILSTEIN визнається провідними німецькими та міжнародними автомобільними виданнями як найкраща марка в категорії спортивних підвісок і амортизаторів. Така оцінка марки BILSTEIN тим цінніша, що свої голоси за ту чи іншу марку віддають читачі видань, тобто кінцеві користувачі продукції BILSTEIN.
Унікальні розробки, сучасні технології, справжня німецька якість – ось візитна картка BILSTEIN.
-
Німеччина
Система амортизатора: двотрубний
Параметр: SFE30/20X170A
Сторона встановлення: справа
Парні номери артикулів: 315 849
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
-
Швеція
Спосіб кріплення амортизатора: нижня скоба
Вид амортизатора: тиск газу, Амортизаційна стійка
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу, Амортизаційна стійка
Кількісна одиниця: штука
Розмір різьби: M14 x 150
Вага [г]: 4 706
Мін. довжина [мм]: 332
Макс. довжина [мм]: 500
Діаметр цапфи [мм]: 20
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу, Стійка амортизатора
-
Німеччина
Система амортизатора: двотрубний
Параметр: SFE32/22X168A
Сторона встановлення: справа
Парні номери артикулів: 315 851
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
-
Франція
Вид амортизатора: тиск газу, Амортизаційна стійка
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень
Парні номери артикулів: 742191SP
-
Італія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу, Амортизаційна стійка
Парні номери артикулів: MJ00881
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: SMJ0141
-
Бельгія
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень
Вага [кг]: 5.5
Макс. довжина [мм]: 516
Мін. довжина [мм]: 335
Довжина упаковки: 57.5
Ширина упаковки [см]: 19.2
Висота упаковки [см]: 20.3
-
Італія
Довжина [мм]: 503
Довжина 2 [мм]: 341
Вид амортизатора: Вставка амортизатора, тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: нижня скоба
Діаметр 1 [мм]: 51
Діаметр 2 (мм): 32
Парні номери артикулів: 357075070200