Стійка амортизатору (амортизатор) BILSTEIN 19-183633
Амортизатор задній Opel Astra J 06.12 - газомасляний (B4)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Сторона встановлення : Задній міст
- Тип амортизатора : тиск газу
- Конструкція амортизатора : Демпфер без пружинної опори
- Спосіб кріплення амортизатора : верхній стрижень
- Система амортизатора: двотрубний
Застосування:
- OPEL: ASTRA J Sports Tourer; ASTRA J; ASTRA GTC J; ZAFIRA C (P12); ASTRA J седан; ZAFIRA TOURER C VAN (P12);
- CHEVROLET: CRUZE (J300); CRUZE Похила задня частина (J305); CRUZE Station Wagon (J308);
- VAUXHALL: ZAFIRA Mk III (P12);
Оригінальні номери та аналоги:
VITAL SUSPENSIONS 101662.0, AL-KO 105573, GENERAL MOTORS 13279263, GENERAL MOTORS 13279264, GENERAL MOTORS 13279266, MOBILAND 134202200, SIAAM 155866, SIAAM 155866G, EUROREPAR 1675669880, PROFIT 2002-1129, VITAL SUSPENSIONS 201662, GSP 32123310, DACO Germany 533606, DACO Germany 562704, MEYLE 626 725 0019, ASAM AUTOMOTIVE 75794, OCAP 82564RU, RIDEX 854S0623, GOLD 9150757, GOLD 9151080, FENOX A22103, OPTIMAL A-3961G, MILES DG02355, MILES DG02355-01, DYNAMATRIX DSA348032, MONROE G1154, LYNXauto G121080LR, OPEN PARTS SAB8487.32, ZEKKERT SG-2548, HOLA SH40-004G, Stark SKSA-0131340, SYNCRONIX SYNC 1005Характеристики
- Виробник
-
BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 19-183633
- Сторона встановлення
- Задні
- Вид амортизатора
- тиск газу
- Система амортизатора
- двотрубний
- Спосіб кріплення амортизатора
- нижній отвір
верхній стрижень - EAN
- 4025258669201
Застосовність
- BILSTEIN 19-183633 підходить до марок/моделей авто :
- - Chevrolet: Cruze
- - Opel: Astra, Zafira
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки амортизатора (амортизатори)

Коли Август Більштайн у 1873 році заклав основу новаторського ковальського цеху Bilstein у вестфальському Альтенферді, ніхто не міг уявити, що продукція компанії одного разу набуде вирішального значення для забезпечення комфорту і безпеки при їзді на автомобілі. Ще б пак, адже батько-засновник займався виробництвом віконної фурнітури під назвою AUBI.
У 1919 році син засновника Ханс Більштайн привіз до рідної Вестфалії зі Сполучених Штатів Америки ідеї нових методів нікелювання і хромування. І вже в 1928 році, за чотири роки до введення в експлуатацію першого автобану між Кельном і Бонном, компанією Bilstein було виготовлено перший хромований бампер для серійного автомобіля. Вже через рік компанія почала виробництво домкратів. Але справжня сенсація була ще попереду.
Витративши величезні кошти на дослідження та інвестувавши великі гроші у відповідне виробниче обладнання, компанія зробила перші кроки на шляху до досягнення амбітної мети – виробництва амортизаторів. І витрати того варті. Застосування першого, створеного компанією Bilstein, що носила тоді назву «Виробник фурнітури і домкратів Bilstein» (Beschlag- und Wagenheber-HerstellerBilstein), однотрубного газонаповненого амортизатора в 1957 році в серійному автомобілі компанії Mercedes-Benz AG і зараз вважається важливим кроком на шляху до забезпечення активної безпеки автомобіля.
Згодом «тиск газу» став використовуватися у всіх типах телескопічних амортизаторів, що розробляються для установки в потужні автомобілі преміум-класу. Останнє досягнення – розробка модуля з пневматичною ресорою, який компанія Bilstein поставляє на конвеєр Mercedes S-класу.
З того часу вимоги клієнтів у виробництві і тюнінгу автомобілів, а також діяльність в області автоспорту залишаються для Bilstein стимулом до розвитку і подальших розробок. Всі машини марки AMG-Mercedes, які беруть участь на чемпіонаті DTM і більше половини всіх команд, що беруть участь в гонці «24 hoursNurburgring», виходять на старт оснащеними продукцією Bilstein.
Сьогодні високій репутації марки BILSTEIN довіряють BMW, Ferrari, Maseratti, General Motors, Daimler-Chrysler, Jaguar, Porsche, Subaru, Mitsubishi. Всі автомобілі AMG Mercedes серії DTM і половина команд в 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі використовують системи підвіски BILSTEIN. Щодня на заводах BILSTEIN близько 2 000 чоловік випускають більш ніж 50 000 амортизаторів і комплектів підвіски.
З 2006 року щороку без перерви BILSTEIN визнається провідними німецькими та міжнародними автомобільними виданнями як найкраща марка в категорії спортивних підвісок і амортизаторів. Така оцінка марки BILSTEIN тим цінніша, що свої голоси за ту чи іншу марку віддають читачі видань, тобто кінцеві користувачі продукції BILSTEIN.
Унікальні розробки, сучасні технології, справжня німецька якість – ось візитна картка BILSTEIN.
-
Німеччина
Система амортизатора: двотрубний
Параметр: SFE32/22X173A
Сторона встановлення: ліворуч
Парні номери артикулів: 315 478
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір
-
Німеччина
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір, верхній стрижень
Система амортизатора: двотрубний
-
Бельгія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу
Вага [кг]: 1.761
∅ отвору [мм]: 25.4
Макс. довжина [мм]: 640
Мін. довжина [мм]: 400
Довжина упаковки: 60
Ширина упаковки [см]: 7.2
Висота упаковки [см]: 7.2
Діаметр цапфи [мм]: 12.4
-
Японія
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Італія
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Японія
Вид амортизатора: тиск масла
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній стрижень
-
Японія
Вид амортизатора: тиск масла
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній стрижень