Стійка амортизатору (амортизатор) BILSTEIN 19-252988
Амортизатор задній BMW 2 (F45 F46) X1 (F48) X2 (F39) 14- B37 B38 7 8 газомасляний (B4)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Сторона встановлення : Задній міст
- Тип амортизатора : тиск газу
- Конструкція амортизатора : Демпфер без пружинної опори
- Спосіб кріплення амортизатора : верхній стрижень
- Система амортизатора: двотрубний
Застосування:
- BMW: 2 Gran Tourer (F46); X1 (F48); 2 Active Tourer (F45); X1 Van (F48);
Оригінальні номери та аналоги:
BMW 33 52 6 852 430, MINI 33 52 6 867 218, MINI 33 52 6 867 219, BMW 33 52 6 874 466, MONROE 376260SP, MONROE 376269SP, BMW 6 852 430, BMW 6 861 669, MINI 6 867 218, MINI 6 867 219, GOLD 9152000Характеристики
- Виробник
-
BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 19-252988
- Вид амортизатора
- тиск газу
- Спосіб кріплення амортизатора
- нижній отвір
верхній стрижень - Сторона встановлення
- Задній міст
- Система амортизатора
- двотрубний
- EAN
- 4025258773243
Застосовність
- BILSTEIN 19-252988 підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: F45, F46, X1
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки амортизатора (амортизатори)

Коли Август Більштайн у 1873 році заклав основу новаторського ковальського цеху Bilstein у вестфальському Альтенферді, ніхто не міг уявити, що продукція компанії одного разу набуде вирішального значення для забезпечення комфорту і безпеки при їзді на автомобілі. Ще б пак, адже батько-засновник займався виробництвом віконної фурнітури під назвою AUBI.
У 1919 році син засновника Ханс Більштайн привіз до рідної Вестфалії зі Сполучених Штатів Америки ідеї нових методів нікелювання і хромування. І вже в 1928 році, за чотири роки до введення в експлуатацію першого автобану між Кельном і Бонном, компанією Bilstein було виготовлено перший хромований бампер для серійного автомобіля. Вже через рік компанія почала виробництво домкратів. Але справжня сенсація була ще попереду.
Витративши величезні кошти на дослідження та інвестувавши великі гроші у відповідне виробниче обладнання, компанія зробила перші кроки на шляху до досягнення амбітної мети – виробництва амортизаторів. І витрати того варті. Застосування першого, створеного компанією Bilstein, що носила тоді назву «Виробник фурнітури і домкратів Bilstein» (Beschlag- und Wagenheber-HerstellerBilstein), однотрубного газонаповненого амортизатора в 1957 році в серійному автомобілі компанії Mercedes-Benz AG і зараз вважається важливим кроком на шляху до забезпечення активної безпеки автомобіля.
Згодом «тиск газу» став використовуватися у всіх типах телескопічних амортизаторів, що розробляються для установки в потужні автомобілі преміум-класу. Останнє досягнення – розробка модуля з пневматичною ресорою, який компанія Bilstein поставляє на конвеєр Mercedes S-класу.
З того часу вимоги клієнтів у виробництві і тюнінгу автомобілів, а також діяльність в області автоспорту залишаються для Bilstein стимулом до розвитку і подальших розробок. Всі машини марки AMG-Mercedes, які беруть участь на чемпіонаті DTM і більше половини всіх команд, що беруть участь в гонці «24 hoursNurburgring», виходять на старт оснащеними продукцією Bilstein.
Сьогодні високій репутації марки BILSTEIN довіряють BMW, Ferrari, Maseratti, General Motors, Daimler-Chrysler, Jaguar, Porsche, Subaru, Mitsubishi. Всі автомобілі AMG Mercedes серії DTM і половина команд в 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі використовують системи підвіски BILSTEIN. Щодня на заводах BILSTEIN близько 2 000 чоловік випускають більш ніж 50 000 амортизаторів і комплектів підвіски.
З 2006 року щороку без перерви BILSTEIN визнається провідними німецькими та міжнародними автомобільними виданнями як найкраща марка в категорії спортивних підвісок і амортизаторів. Така оцінка марки BILSTEIN тим цінніша, що свої голоси за ту чи іншу марку віддають читачі видань, тобто кінцеві користувачі продукції BILSTEIN.
Унікальні розробки, сучасні технології, справжня німецька якість – ось візитна картка BILSTEIN.
-
Німеччина
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір, верхній стрижень
Сторона встановлення: Задній міст
Система амортизатора: двотрубний
-
Німеччина
Вид амортизатора: тиск газу
Параметр: TT30/13X212
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
-
Німеччина
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір
Система амортизатора: двотрубний
-
Бельгія
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір
Вага [кг]: 2.1
Макс. довжина [мм]: 641
Мін. довжина [мм]: 420
Довжина упаковки: 60
Ширина упаковки [см]: 7
Висота упаковки [см]: 7.2
-
Німеччина
-
Німеччина
-
Німеччина
-
Німеччина
-
Німеччина
-
Німеччина