Стійка амортизатору (амортизатор) BILSTEIN 19-028705
Амортизатор передній Mitsubishi Pajero I 82-91 газомасляний (B4)
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Сторона установки: передній міст
- Тип амортизатора: тиск газу
- Конструкція амортизатора: Демпфер без пружинної опори
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень
- Система амортизатора: двотрубний
Застосування:
- MITSUBISHI: MONTERO Всюдихід відкритий (L04_G); MONTERO (L04_G, L14_G);
Оригінальні номери та аналоги:
VITAL SUSPENSIONS 101311.0, MAXGEAR 11-0992, STELLOX 1213-0098-SX, EUROREPAR 1675670980, VITAL SUSPENSIONS 201311, AL-KO 207313, SATO tech 21119F, SIAAM 244991, SIAAM 244991G, KONI 30-1318, KYB 344119, RED-LINE 39MI003, RIDEX 854S0964, GOLD 9130143, JAPANPARTS 9130143, DIEDERICHS 9971572, MONROE D6424S, MONROE D8950S, MILES DG02349, LYNXauto G12496LR, TRW JGE115T, ASHIKA MA-55501, MITSUBISHI MB303366, MITSUBISHI LONSDALE MB303366, MITSUBISHI MB303369, MITSUBISHI LONSDALE MB303369, MITSUBISHI MB349076, MITSUBISHI LONSDALE MB349076, MAXTRAC MCD0572, JAPKO MJ55501, JAPANPARTS MM-55501, MANDO MSS015300, BREMSI SA1496, ZEKKERT SG-2212, Stark SKSA-0132059Характеристики
- Виробник
-
BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 19-028705
- Сторона встановлення
- Передні
- Вид амортизатора
- тиск газу
- Система амортизатора
- двотрубний
- Спосіб кріплення амортизатора
- нижній міст
верхній стрижень - EAN
- 4025258440152
Застосовність
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки амортизатора (амортизатори)

Коли Август Більштайн у 1873 році заклав основу новаторського ковальського цеху Bilstein у вестфальському Альтенферді, ніхто не міг уявити, що продукція компанії одного разу набуде вирішального значення для забезпечення комфорту і безпеки при їзді на автомобілі. Ще б пак, адже батько-засновник займався виробництвом віконної фурнітури під назвою AUBI.
У 1919 році син засновника Ханс Більштайн привіз до рідної Вестфалії зі Сполучених Штатів Америки ідеї нових методів нікелювання і хромування. І вже в 1928 році, за чотири роки до введення в експлуатацію першого автобану між Кельном і Бонном, компанією Bilstein було виготовлено перший хромований бампер для серійного автомобіля. Вже через рік компанія почала виробництво домкратів. Але справжня сенсація була ще попереду.
Витративши величезні кошти на дослідження та інвестувавши великі гроші у відповідне виробниче обладнання, компанія зробила перші кроки на шляху до досягнення амбітної мети – виробництва амортизаторів. І витрати того варті. Застосування першого, створеного компанією Bilstein, що носила тоді назву «Виробник фурнітури і домкратів Bilstein» (Beschlag- und Wagenheber-HerstellerBilstein), однотрубного газонаповненого амортизатора в 1957 році в серійному автомобілі компанії Mercedes-Benz AG і зараз вважається важливим кроком на шляху до забезпечення активної безпеки автомобіля.
Згодом «тиск газу» став використовуватися у всіх типах телескопічних амортизаторів, що розробляються для установки в потужні автомобілі преміум-класу. Останнє досягнення – розробка модуля з пневматичною ресорою, який компанія Bilstein поставляє на конвеєр Mercedes S-класу.
З того часу вимоги клієнтів у виробництві і тюнінгу автомобілів, а також діяльність в області автоспорту залишаються для Bilstein стимулом до розвитку і подальших розробок. Всі машини марки AMG-Mercedes, які беруть участь на чемпіонаті DTM і більше половини всіх команд, що беруть участь в гонці «24 hoursNurburgring», виходять на старт оснащеними продукцією Bilstein.
Сьогодні високій репутації марки BILSTEIN довіряють BMW, Ferrari, Maseratti, General Motors, Daimler-Chrysler, Jaguar, Porsche, Subaru, Mitsubishi. Всі автомобілі AMG Mercedes серії DTM і половина команд в 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі використовують системи підвіски BILSTEIN. Щодня на заводах BILSTEIN близько 2 000 чоловік випускають більш ніж 50 000 амортизаторів і комплектів підвіски.
З 2006 року щороку без перерви BILSTEIN визнається провідними німецькими та міжнародними автомобільними виданнями як найкраща марка в категорії спортивних підвісок і амортизаторів. Така оцінка марки BILSTEIN тим цінніша, що свої голоси за ту чи іншу марку віддають читачі видань, тобто кінцеві користувачі продукції BILSTEIN.
Унікальні розробки, сучасні технології, справжня німецька якість – ось візитна картка BILSTEIN.
-
Нідерланди
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній міст
Вид амортизатора: тиск газу
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень
-
Італія
Вид амортизатора: тиск газу
Мін. довжина [мм]: 305
Макс. довжина [мм]: 420
Діаметр поршня циліндра [мм]: 45
Вид амортизатора: тиск газу
Мін. довжина [мм]: 305
Макс. довжина [мм]: 420
Діаметр поршня циліндра [мм]: 45
-
Японія
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск масла
Вид амортизатора: тиск газу, Телескопічний амортизатор
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу, амортизатор
Тип підвіски: для автомобілів з підвіскою на спіральних пружинах
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
Система амортизатора: двотрубний
-
Нідерланди
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
-
Нідерланди
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній міст
Параметр: SOV36X116
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу, Стійка амортизатора
Спосіб кріплення амортизатора: верхній отвір, нижній отвір
Система амортизатора: однотрубний