Стійка амортизатору (амортизатор) BILSTEIN 19-028552
Амортизатор задній Opel Omega 2.0-3.2 86-03 газомасляний (B4)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Сторона встановлення : Задній міст
- Тип амортизатора : тиск газу
- Конструкція амортизатора : Демпфер без пружинної опори
- Спосіб кріплення амортизатора : верхній стрижень
- Система амортизатора: двотрубний
Застосування:
- OPEL: OMEGA B універсал (21_, 22_, 23_);
Оригінальні номери та аналоги:
VITAL SUSPENSIONS 101143.0, AL-KO 101603, ASAM AUTOMOTIVE 101962, SACHS 105 841, MAXGEAR 11-0150, SIAAM 155120, SIAAM 155120G, PROFIT 2002-0763, VITAL SUSPENSIONS 201143, KAMOKA 20343536, SATO tech 21141R, METZGER 2340138, MONROE 25479, BOGE 32-B50-F, KYB 344256, SIAAM 364188, SIAAM 364188G, KRAFT AUTOMOTIVE 4011550, STELLOX 4203-9565-SX, OPEL 436096, OPEL 436108, OPEL 436228, DACO Germany 562710, NK 63361160, GABRIEL 69799, RIDEX 854S0205, OPEL 904 47 386, OPEL 904 96 519, DACIA 90496519, DACIA 905 12 749, OPEL 905 12 749, GOLD 9130934, JAPANPARTS 9130934, GOLD 9150344, DIEDERICHS 9970191, DYNAMATRIX DSA344256, DYNAMATRIX DSA444095, DENCKERMANN DSF146G, LYNXauto G12988LR, TRW JGT184T, ASHIKA MA-00347, MAXTRAC MCD0191, JAPKO MJ00347, JAPANPARTS MM-00347, MONROE R6326, BREMSI SA0282, ZEKKERT SG-2065, Stark SKSA-0130205Характеристики
- Виробник
-
BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 19-028552
- Сторона встановлення
- Задні
- Вид амортизатора
- тиск газу
- Система амортизатора
- двотрубний
- Спосіб кріплення амортизатора
- нижній отвір
верхній стрижень - EAN
- 4025258651404
Застосовність
- BILSTEIN 19-028552 підходить до марок/моделей авто :
- - Opel: Omega
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки амортизатора (амортизатори)

Коли Август Більштайн у 1873 році заклав основу новаторського ковальського цеху Bilstein у вестфальському Альтенферді, ніхто не міг уявити, що продукція компанії одного разу набуде вирішального значення для забезпечення комфорту і безпеки при їзді на автомобілі. Ще б пак, адже батько-засновник займався виробництвом віконної фурнітури під назвою AUBI.
У 1919 році син засновника Ханс Більштайн привіз до рідної Вестфалії зі Сполучених Штатів Америки ідеї нових методів нікелювання і хромування. І вже в 1928 році, за чотири роки до введення в експлуатацію першого автобану між Кельном і Бонном, компанією Bilstein було виготовлено перший хромований бампер для серійного автомобіля. Вже через рік компанія почала виробництво домкратів. Але справжня сенсація була ще попереду.
Витративши величезні кошти на дослідження та інвестувавши великі гроші у відповідне виробниче обладнання, компанія зробила перші кроки на шляху до досягнення амбітної мети – виробництва амортизаторів. І витрати того варті. Застосування першого, створеного компанією Bilstein, що носила тоді назву «Виробник фурнітури і домкратів Bilstein» (Beschlag- und Wagenheber-HerstellerBilstein), однотрубного газонаповненого амортизатора в 1957 році в серійному автомобілі компанії Mercedes-Benz AG і зараз вважається важливим кроком на шляху до забезпечення активної безпеки автомобіля.
Згодом «тиск газу» став використовуватися у всіх типах телескопічних амортизаторів, що розробляються для установки в потужні автомобілі преміум-класу. Останнє досягнення – розробка модуля з пневматичною ресорою, який компанія Bilstein поставляє на конвеєр Mercedes S-класу.
З того часу вимоги клієнтів у виробництві і тюнінгу автомобілів, а також діяльність в області автоспорту залишаються для Bilstein стимулом до розвитку і подальших розробок. Всі машини марки AMG-Mercedes, які беруть участь на чемпіонаті DTM і більше половини всіх команд, що беруть участь в гонці «24 hoursNurburgring», виходять на старт оснащеними продукцією Bilstein.
Сьогодні високій репутації марки BILSTEIN довіряють BMW, Ferrari, Maseratti, General Motors, Daimler-Chrysler, Jaguar, Porsche, Subaru, Mitsubishi. Всі автомобілі AMG Mercedes серії DTM і половина команд в 24-годинних перегонах на Нюрбургринзі використовують системи підвіски BILSTEIN. Щодня на заводах BILSTEIN близько 2 000 чоловік випускають більш ніж 50 000 амортизаторів і комплектів підвіски.
З 2006 року щороку без перерви BILSTEIN визнається провідними німецькими та міжнародними автомобільними виданнями як найкраща марка в категорії спортивних підвісок і амортизаторів. Така оцінка марки BILSTEIN тим цінніша, що свої голоси за ту чи іншу марку віддають читачі видань, тобто кінцеві користувачі продукції BILSTEIN.
Унікальні розробки, сучасні технології, справжня німецька якість – ось візитна картка BILSTEIN.
-
Італія
Вид амортизатора: тиск газу, амортизатор
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
-
Японія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір
-
Німеччина
Парні номери артикулів: 109328
Внутрішній діаметр: 10
Матеріал: гума/метал
Вага [кг]: 0.44
-
Японія
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Італія
Вид амортизатора: тиск газу
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Італія
Вид амортизатора: тиск масла
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
-
Бельгія
Внутрішній діаметр: 10.2
Парні номери артикулів: 809502
-
Бельгія
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу
Вага [кг]: 2.6
∅ отвору [мм]: 35
Макс. довжина [мм]: 538
Мін. довжина [мм]: 325
Довжина упаковки: 50.5
Ширина упаковки [см]: 6.4
Висота упаковки [см]: 6.4
Діаметр цапфи [мм]: 15.8
-
Японія
Вид амортизатора: тиск масла
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір