Гальмівні колодки TRW GDB1521
Гальмівні колодки, дискові (425246, 425247, 425468, 71752985, 77362274)
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 2000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
- TRW (США)
- Каталоговий номер
- GDB1521
- Обмеження виробника
- BREMBO
- Довжина [мм]
- 109.7
- Висота [мм]
- 50
- Товщина [мм]
- 20
- Датчик зносу
- не підготовлено для датчика зношування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами гальмівних сателітів
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з аксесуарами
- Перевірочне значення
- E9 90R - 01120/614
- SVHC
- Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
- EAN
- 3322937321520
Застосування до авто
- TRW GDB1521 підходить до марок/моделей авто :
- Citroen Jumper (Сітроен Джампер)
- Fiat Ducato (Фіат Дукато)
- Peugeot Boxer (Пежо Боксер)
TRW – світовий лідер у сфері гальмівних компонентів і систем безпеки, який розпочав свою діяльність у США в 1908 році. На даний момент бренд належить концерну ZF. На даний момент TRW Automotive Aftermarket посідає місце в десятці найвідоміших виробників компонентів автотранспорту.
Компанія виробляє: гальмівні диски і барабани, колодки, супорти, гальмівні циліндри, стійки стабілізатора, рульові рейки і насоси, гальмівну рідину, амортизатори для легковиків, вантажного транспорту, а також мотоциклів.
Продукція компанії використовується для конвеєрного складання (TRW є OEM-постачальником) практично всіх Європейських автоконцернів. Чимало з наявних гальмівних систем було розроблено саме компанією TRW.
На відміну від багатьох сучасних концернів, TRW невпинно стежить за якістю продукції, що виробляється, і не виносить виробництво в далекі країни, з метою його здешевлення. Переважна більшість запчастин виробляється в Німеччині, або на території Європи. Важливо відзначити, що в асортименті TRW можна знайти гальма практично для всіх моделей авто в світі.
В Україні TRW відомий, перш за все, своїми гальмівними колодками. Примітно, що для виготовлення будь-яких колодок компанією TRW використовується одна і та сама фрикційна суміш, яка не містить азбесту і міді. Якщо говорити про якість колодок у застосуванні до реальної експлуатації - колодки володіють такими корисними якостями як м'якість, надійність і відсутність сторонніх шумів під час гальмування. Таким чином, колодки від TRW не завдають шкоди диску і забезпечують комфортне, плавне і м'яке гальмування.
Продукція TRW може вільно використовуватися для ремонту різного ступеня складності. Її надійність, тривалий термін служби і помітна навіть неозброєним поглядом, якість залишить найкращі враження від процесу експлуатації.
Довжина [мм]: 109.6
Висота [мм]: 49.9
Товщина [мм]: 20
Якість: 944
Вага [кг]: 1.349
Виконання мосту: Rear
Номер технічної інформації: 141524-066
Гальмівна система: Brembo
Перевірочне значення: E1 90R-01100/343
Ширина (мм): 109.6
Гальмівна система: Brembo
-
США
Довжина [мм]: 109.5
Висота [мм]: 49.9
Гальмівна система: Brembo
WVA номер: 23921
Довжина 2 [мм]: 109
Висота 2 [мм]: 50
Товщина 1 [мм]: 20
Товщина 2 [мм]: 20
Ширина (мм): 109.5
Висота [мм]: 49.8
Товщина [мм]: 20
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Коливання: з амортизатором коливань
Виконує норми ЄЕК: Approved
Товщина 1 [мм]: 20
Товщина [мм]: 20
Довжина [мм]: 109.7
Висота [мм]: 50
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Гальмівна система: Brembo
Ширина (мм): 109.7
-
Італія
Висота [мм]: 50
Для артикула №: 05P885
Гальмівна система: BREMBO
Товщина [мм]: 20
Якість: 283
Товщина [мм]: 20.3
Довжина [мм]: 109.8
Ширина (мм): 109.8
Висота [мм]: 50
Вага [кг]: 1.529
Датчик зносу: без датчика зносу
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Гальмівна система: BREMBO
WVA номер: 23921
Перевірочне значення: R90 Homologated
-
Нідерланди
Висота 1 [мм]: 50
Товщина 1 [мм]: 19.9
Гальмівна система: BREMBO
Вага [кг]: 1.32
Датчик зносу: без інтегрованого датчика зношування