Натяжний ролик ременя ГРМ SNR NTN GT352.28
Шків натяжний ременя ГРМ SNR
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 194 грн
сьогодні
|
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
- SNR NTN
- Каталоговий номер
- GT352.28
- Вага [г]
- 300
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 60
- Ширина 1 [мм]
- 26
Застосовність
- SNR NTN GT352.28 підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: B-Max, C-Max, Connect, Courier, Ecosport, Fiesta, Focus, Mondeo, Transit
- Товарна група:
- - Деталі двигуна Натяжний ролик ременя ГРМ

Основні дані:
Заснована в 1946 році, група SNR (SNR Roulements, Annecy, France) є одним з провідних виробників підшипників для різних галузей промисловості і постачальником №1 для європейської автомобільної промисловості. Більше 2/3 своєї продукції SNR випускає спеціально для автоскладальних виробництв і вторинного ринку автозапчастин. Завоювавши довіру найбільших автовиробників, SNR є для них не просто одним з постачальників, а стратегічним партнером, який володіє більш ніж 30% європейського ринку. Досить зазначити, що SNR – головний постачальник підшипників для ведучих коліс на конвеєри Mercedes. Багато виробників підшипників при виготовленні своєї продукції використовують патенти, зареєстровані групою SNR.
Продукція компанії виробляється на 11 заводах: у Франції, Німеччині, Італії, США, Бразилії, Румунії. У науково-дослідницьку діяльність інвестується 4% від загального грошового обороту компанії. Підшипники SNR виробляють понад 4000 чоловік.
SNR проводить політику всеосяжної якості і захисту навколишнього середовища, що робить внесок в стабільні показники роботи компанії і підвищує довіру численних клієнтів. SNR має понад 14 сертифікатів, що підтверджують прогрес на всіх рівнях. Група SNR є першим виробником підшипників в світі, який отримав міжнародний сертифікат ISO 9001 (з 1990 року). У 1994 році їй присвоєно Клас А за системою EAQF (система якості, прийнята європейськими автомобільними виробниками), а в 1997 році отримано сертифікат QS 9000 (система якості, прийнята американськими та японськими автомобільними виробниками).
Компанія SNR невпинно оптимізує засоби виробництва в наступних напрямках:
- управління виробництвом відповідно до MRPII,
- вдосконалення технологічних процесів і обладнання,
- автоматизований контроль (SPC, спостереження, аудит),
- забезпечення виробництва найвищого рівня (TPM, GPAO).
Використовувати підшипники SNR – значить отримати знак якості і забезпечити підтримку відповідності вимогам якості та надійності.
Продукти в асортименті:
- підшипники маточини;
- маточини;
- ролики двигуна
Сайт: http://www.ntn-snr.com/
- Артикул:
- 530 0701 10
- INA
-
Німеччина
Ширина 1 [мм]: 18
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Число зубів 1: 116
- Артикул:
- 530 0700 10
- INA
-
Німеччина
Ширина 1 [мм]: 16
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Число зубів 1: 116
- Артикул:
- KD452.30
- SNR NTN
Кількість ременів: 1
Вага [г]: 560
- Артикул:
- 530 0841 10
- INA
-
Німеччина
- Артикул:
- 530 0701 30
- INA
-
Німеччина
Ширина 1 [мм]: 18
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 530 0700 30
- INA
-
Німеччина
Ширина 1 [мм]: 16
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 20-2102
- HEPU
-
Німеччина
Число зубів 1: 116
Ширина 1 [мм]: 16
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
Приведений у дію агрегат: Привод. в действ. агрегат
- Артикул:
- 20-2101
- HEPU
-
Німеччина
Число зубів 1: 116
Ширина 1 [мм]: 18
Число зубів 2: 46
Ширина 2 [мм]: 10
Приведений у дію агрегат: Привод. в действ. агрегат
- Артикул:
- ATB2623
- DAYCO
Висота 1 [мм]: 26
Висота 2 [мм]: 36.8
Вага [кг]: 0.34
- Артикул:
- 530 0841 30
- INA
-
Німеччина
- Артикул:
- 530 0745 30
- INA
-
Німеччина
- Артикул:
- VKM 14219
- SKF
-
Швеція
Ширина (мм): 26
Продуктивність ролика натягу: автоматично