Напіввісь SNR NTN DK51.004
Піввісь (передня) MB A-class (W169)/B-class (W245) 04-12 (R) (25x27x948) SNR (1693701272, 1693702872, 1693704672, 1693704772, 1693704872)
- Безкоштовна доставка
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
-
SNR NTN
(Японія)
- Каталоговий номер
- DK51.004
Застосування до авто
- SNR NTN DK51.004 підходить до марок/моделей авто :
- Mercedes W169 (Мерседес W169) Mercedes W245 (Мерседес W245)

Основні дані:
Заснована в 1946 році, група SNR (SNR Roulements, Annecy, France) є одним з провідних виробників підшипників для різних галузей промисловості і постачальником №1 для європейської автомобільної промисловості. Більше 2/3 своєї продукції SNR випускає спеціально для автоскладальних виробництв і вторинного ринку автозапчастин. Завоювавши довіру найбільших автовиробників, SNR є для них не просто одним з постачальників, а стратегічним партнером, який володіє більш ніж 30% європейського ринку. Досить зазначити, що SNR – головний постачальник підшипників для ведучих коліс на конвеєри Mercedes. Багато виробників підшипників при виготовленні своєї продукції використовують патенти, зареєстровані групою SNR.
Продукція компанії виробляється на 11 заводах: у Франції, Німеччині, Італії, США, Бразилії, Румунії. У науково-дослідницьку діяльність інвестується 4% від загального грошового обороту компанії. Підшипники SNR виробляють понад 4000 чоловік.
SNR проводить політику всеосяжної якості і захисту навколишнього середовища, що робить внесок в стабільні показники роботи компанії і підвищує довіру численних клієнтів. SNR має понад 14 сертифікатів, що підтверджують прогрес на всіх рівнях. Група SNR є першим виробником підшипників в світі, який отримав міжнародний сертифікат ISO 9001 (з 1990 року). У 1994 році їй присвоєно Клас А за системою EAQF (система якості, прийнята європейськими автомобільними виробниками), а в 1997 році отримано сертифікат QS 9000 (система якості, прийнята американськими та японськими автомобільними виробниками).
Компанія SNR невпинно оптимізує засоби виробництва в наступних напрямках:
- управління виробництвом відповідно до MRPII,
- вдосконалення технологічних процесів і обладнання,
- автоматизований контроль (SPC, спостереження, аудит),
- забезпечення виробництва найвищого рівня (TPM, GPAO).
Використовувати підшипники SNR – значить отримати знак якості і забезпечити підтримку відповідності вимогам якості та надійності.
Продукти в асортименті:
- підшипники маточини;
- маточини;
- ролики двигуна
Сайт: http://www.ntn-snr.com/
-
Китай
Довжина [мм]: 948
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 27
Діаметр прокладки [мм]: 60
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 27
Тип коробки передач: AT/CVT
-
Німеччина
Діаметр прокладки [мм]: 38
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Довжина [мм]: 522
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 27
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 25
-
Німеччина
Довжина [мм]: 948
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 27
Діаметр прокладки [мм]: 60
Сторона встановлення: передній міст праворуч
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 27
-
Італія
Довжина [мм]: 949.8
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 27
Діаметр 1 [мм]: 88
Діаметр 2 (мм): 89
Розмір різьби: M20 x 1.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Діаметр прокладки [мм]: 60.2
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Сторона встановлення: з боку колеса, передній міст
-
Німеччина
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр 2 (мм): 84
Висота [мм]: 105
Внутрішній діаметр 1(мм): 29.9
Вага [кг]: 0.21
Кількість: 5
Довжина упаковки: 13.8
Ширина упаковки [см]: 9.5
Висота упаковки [см]: 9.5
Довжина [мм]: 132
Специфікація: Groove Type
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Діаметр прокладки [мм]: 58.6
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)