Пильовик ШРКШ SKF VKJP 8386
Пильник ШРКШ (внутрішній) (L) Ford Focus II/III/C-Max 03- (26x70x98)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
SKF
(Швеція)
- Каталоговий номер
- VKJP 8386
- Висота [мм]
- 98
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 26
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 70
- Товщина [мм]
- 16.5
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір
- EAN
- 7316575482305
Застосовність
- SKF VKJP 8386 підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: C-Max, Focus
- Товарна група:
- - Деталі трансмісії Пильовик ШРКШ

SKF заснована в 1907 році і є одним з найбільших світових виробників підшипників кочення. У 1916 році компанія побудувала 1-й підшипниковий завод в Москві.
SKF включає в себе п'ять відділень: індустріальне, автомобільне, електротехнічне, металургійне, авіаційне і сервісне. Це 76 підприємств в 22 країнах, 38600 співробітників, понад 15000 дистриб'юторів у всьому світі.
У SKF діє система управління Six Sigma, що забезпечує комплексне управління якістю. SKF отримала численні нагороди за якість та інновації від провідних промислових компаній, є провідним постачальником підшипників і підшипникових вузлів для автомобільної промисловості.
Також SKF – піонер у новаторських рішеннях в області проектування підшипників.
Асортимент продукції – це підшипники кочення всіх типів; підшипникові вузли, опори підшипників; підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила; ролики і натягувачі приводних ременів.
Підшипники SKF мають малу масу і габарити при високій несучій здатності, допускають тривалу роботу при високих швидкостях обертання, відрізняються стабільністю характеристик у широкому діапазоні швидкостей. Застосування підшипників SKF дозволяє підвищити комфорт завдяки зниженню шуму при обертанні і зменшити витрату палива за рахунок зниження тертя кочення. Для зручності споживачів SKF постачає підшипникові вузли зібраними.
Підшипники SKF поставляються на конвеєри Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroеn, Daewoo, DAF, Deutz, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, IHC, Iveco, Kia, Lada, Lancia, MAN, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, MWM, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, SAAB, Scania, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Talbot, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo.
SKF – це дійсно оригінальна якість продукції, в якій компанія не дає засумніватися вже майже 100 років.
Асортимент за товарними групами:
- Підшипники кочення всіх типів;
- Підшипникові вузли, опори підшипників;
- Підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила;
- Ролики і натягувачі приводних ременів.
Сайт: http://www.skf.com
-
Німеччина
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр 2 (мм): 79
Висота [мм]: 94
Внутрішній діаметр 1(мм): 23.5
Кількість: 6
Вага [кг]: 0.27
Довжина упаковки: 12.4
Ширина упаковки [см]: 11
Висота упаковки [см]: 9
-
Італія
Вага [г]: 120
Висота [мм]: 100
Діаметр 1 [мм]: 25
Матеріал: Гума
Сторона встановлення: ліворуч, справа, передній міст
Твердість (за Роквеллом) [HRC]: 60
Внутрішній діаметр 1(мм): 25
Внутрішній діаметр 2 (мм): 72
Висота [мм]: 100
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Внутрішній діаметр 1(мм): 25
Внутрішній діаметр 2 (мм): 72
Висота [мм]: 100
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Вага [г]: 120
Внутрішній діаметр 1(мм): 24
Внутрішній діаметр 2 (мм): 70
Висота [мм]: 100
Вага [кг]: 0.12
Внутрішній діаметр 1(мм): 26
Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
Висота [мм]: 98
Вага брутто [кг]: 0.266
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
-
Швеція
Матеріал: термопласт
Внутрішній діаметр 1(мм): 28
Внутрішній діаметр 2 (мм): 85
-
Іспанія
Внутрішній діаметр 2 (мм): 75
Висота [мм]: 97.15
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішній діаметр 1(мм): 26
Внутрішній діаметр 2 (мм): 70
Висота [мм]: 98
Матеріал: гума
Тип з'єднання/зчленування: Шарнир "Трипод"
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Нова деталь:
Внутрішній діаметр 1(мм): 28.5
Внутрішній діаметр 2 (мм): 85.5
Висота [мм]: 122
Матеріал: термопласт
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Нова деталь:
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Вага [г]: 210
Внутрішній діаметр 1(мм): 24
Внутрішній діаметр 2 (мм): 70
Номер компонента: 00242
Висота [мм]: 100
Вага [кг]: 0.21