ШРКШ SKF VKJA 5597
Шарнір привідного валу
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
SKF
(Швеція)
- Каталоговий номер
- VKJA 5597
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 36
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса
- 23
- Діаметр прокладки [мм]
- 56
- Розмір різьби
- M10x1.5
- Зовнішній діаметр [мм]
- 80
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Механічно оброблений
- з пазом у внутрішній деталі (всередині)
- Захист від пилу
- Із захистом від пилу
- EAN
- 7316574690299
Застосовність
- SKF VKJA 5597 підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: C-Max, Focus
- - Volvo: C30, S40, V50
- Товарна група:
- - Деталі трансмісії ШРКШ

SKF заснована в 1907 році і є одним з найбільших світових виробників підшипників кочення. У 1916 році компанія побудувала 1-й підшипниковий завод в Москві.
SKF включає в себе п'ять відділень: індустріальне, автомобільне, електротехнічне, металургійне, авіаційне і сервісне. Це 76 підприємств в 22 країнах, 38600 співробітників, понад 15000 дистриб'юторів у всьому світі.
У SKF діє система управління Six Sigma, що забезпечує комплексне управління якістю. SKF отримала численні нагороди за якість та інновації від провідних промислових компаній, є провідним постачальником підшипників і підшипникових вузлів для автомобільної промисловості.
Також SKF – піонер у новаторських рішеннях в області проектування підшипників.
Асортимент продукції – це підшипники кочення всіх типів; підшипникові вузли, опори підшипників; підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила; ролики і натягувачі приводних ременів.
Підшипники SKF мають малу масу і габарити при високій несучій здатності, допускають тривалу роботу при високих швидкостях обертання, відрізняються стабільністю характеристик у широкому діапазоні швидкостей. Застосування підшипників SKF дозволяє підвищити комфорт завдяки зниженню шуму при обертанні і зменшити витрату палива за рахунок зниження тертя кочення. Для зручності споживачів SKF постачає підшипникові вузли зібраними.
Підшипники SKF поставляються на конвеєри Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroеn, Daewoo, DAF, Deutz, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, IHC, Iveco, Kia, Lada, Lancia, MAN, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, MWM, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, SAAB, Scania, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Talbot, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo.
SKF – це дійсно оригінальна якість продукції, в якій компанія не дає засумніватися вже майже 100 років.
Асортимент за товарними групами:
- Підшипники кочення всіх типів;
- Підшипникові вузли, опори підшипників;
- Підшипники ковзання, антифрикційні матеріали, спеціальні мастила;
- Ролики і натягувачі приводних ременів.
Сайт: http://www.skf.com
-
Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Зовнішнє зачеплення із боку диференц.: 23
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
-
Великобританія
-
Китай
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр прокладки [мм]: 56
Довжина [мм]: 105
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M10
-
Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр прокладки [мм]: 56
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 105
Зовнішній діаметр [мм]: 82.1
-
Німеччина
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр прокладки [мм]: 56
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр 1 [мм]: 56
Специфікація: Groove Type
Сторона встановлення: з боку колеса
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 82
Зовнішній діаметр [мм]: 82.1
Діаметр прокладки [мм]: 56
-
Італія
Вид коробки передач: ручна коробка передач 6-ступінчаста
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 26
Діаметр прокладки [мм]: 56.2
Зовнішній діаметр [мм]: 90.9
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M10 x 1.5
-
Італія
-
Румунія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр прокладки [мм]: 56
Сторона встановлення: передній міст
Розмір різьби: M10x1.5
Зовнішній діаметр [мм]: 80
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
-
Чехия
-
Польща
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Довжина [мм]: 101.5
Специфікація: Groove Type
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Діаметр прокладки [мм]: 56.1
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)