Присадка в масляну систему LIQUI MOLY 5116

Присадка для гідравлічних систем Hydraulik system Additiv 1л

0 відгуків
Код: 947920
1 088 грн
 сьогодні
Вкажіть номер телефону для швидкого замовлення:
Якщо Ви не впевнені, доручіть підбір автозапчастин спеціалісту:

Опис

Для різних гідравлічних систем, що використовують мастила класів HV, HLP, HVLP, HVLPD, таких як: будівельні машини, екскаватори, індустріальне обладнання: верстати, підйомники, преси тощо. Зменшує тертя, запобігаючи ривкам і вібраціям при роботі механізмів (stick slip effect). Сприяє зниженню температури оливи, що уповільнює її старіння та захищає конструкційні елементи гідравліки, наприклад, насоси, від зношення. Бореться з піноутворенням та відкладеннями у гідравлічній системі. Попереджає передчасний ремонт, скорочує простої техніки та забруднення навколишнього середовища гідравлічною олвою.

Hydraulik System Additiv містить додатковий комплекс присадок, що відновлює пружність манжет та ущільнень, антикорозійні та антипінні компоненти, антифрикційні компоненти. Може використовуватися як профілактично, так і для усунення несправностей системи, пов'язаних з якостями оливи, що використовується.

- Усуває витоки
- Знижує тертя та прибирає ривки у роботі
- Запобігає утворенню відкладень
- Захищає від корозії, спінювання, шламу
- Знижує температуру оливи та уповільнює її старіння
- Збільшує ресурс, знижує витрати на ремонт та скорочує простої техніки

Використання Hydraulic System Additiv продовжує ресурс гідравлічних агрегатів, відсуває ремонт. Збільшує ресурс гідравлічної оливи, скорочує експлуатаційні витрати загалом.

Профілактично: Hydraulic System Additiv додається у кількості від 2% до 4% до обсягу гідравлічної оливи. 1 літр присадки додавати на 25-50 літрів оливи. Для усунення проблем, що виникли: Додавати від 4% до 8%. 1 літр присадки додавати на 12-25 літрів оливи. Увага: Hydraulic System Additiv може використовуватися для гідравлічних систем у суміші з мінеральною та гідрокрекінговою оливами випущеними за стандартами DIN 51524, частини 1, 2, 3 (класи H, HL, HLP, HVLP, HLPD). Увага: не використовувати в суміші з біорозкладними гідравлічними оливами (HEPG, HETG або HEES), а також у гальмівних гідросистемах транспортних засобів!

Характеристики

Виробник
LIQUI MOLY (США) Виробництво США
Каталоговий номер
5116
Тип контейнера
Коробка
Об'єм [л]
1
Довжина [см]
86
EAN
4100420051166

Застосовність

Товарна група:
- Олива та автохімія Присадки в оливу
Про виробника LIQUI MOLY
Країна : США Логотип LIQUI MOLY

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.

У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.

У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).

На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.

У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.

У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).

У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.

У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.

З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.

У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.

У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.

У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.

В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.

Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.

Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).

Усі запчастини LIQUI MOLY →