Олива трансмісійна LIQUI MOLY 21359
Top Tec MTF 5300 70W-75W 1л Синтетична трансмісійна олива МКПП GL-4 DSG
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Синтетична високоякісна трансмісійна олива з низькою в'язкістю. Забезпечує завдяки чудовій зсувній стійкості високий потенціал економії палива й оптимальний захист від зносу. Забезпечує завдяки відмінним в'язкісно-температурним властивостям максимальний комфорт перемикання передач за будь-яких умов експлуатації.
Властивості
- чудовий комфорт перемикання передач за будь-яких умов експлуатації
- гарантує низьке використання палива
- чудова стабільність
- відмінний захист від зносу
- відмінний захист від корозії
- високі в'язкісно-температурні властивості
- відмінна синхронізація
- відмінна стійкість до оксидації
Сфера застосування:
Спеціально для механічних і автоматичних коробок передач (DSG). Особливо рекомендовано до використання в автомобілях Audi, Seat, Skoda и Volkswagen.
Специфікації і схвалення:
- API GL-4
- VW G 052 171
- VW G 052 527
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 21359
- Тип коробки передач
- Механічна
- Вязкость масла по SAE
- 75W
- Вид масла
- Синтетичне
- Об'єм
- 1 л
- Применение за типом
- Легкові автомобілі
- Стандарт API
- GL-4
- Довжина [см]
- 86
- Об'єм [л]
- 1
- Тип контейнера
- Коробка
- Клас в'язкості SAE
- 70W75
- Специфікація з API
- GL-4
- Рекомендації виробника олії
- VW G 052 171
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Олива трансмісійна
- - Олива та автохімія Олива ГУР

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).
-
Швеція
В'язкість: 75W
Объем, л: 1
Спецификация API: GL-4
Тип: Масло трансмісійне
Объем, л: 1
Спецификация OEM: VW G 070 726
Тип: Масло трансмісійне
Колір: Жовтий
Объем, л: 1
Спецификация API: GL-4
Тип: Масло трансмісійне
-
Німеччина
Вязкость масла по SAE : 75W
Вид масла: Синтетичне
Об'єм: 1 л
Применение за типом: Легкові автомобілі
Стандарт API: GL-4
Колір: Жовтий
Об'єм [л]: 1
Вага [кг]: 0.917
Дотримуватись сервісної інформації:
Необхідна кількість: 1
Специфікація: VW TL 521 71
В'язкість по SAE: 75W
Об'єм: 1 л
Допуск OEM: G 052 527 (TL 525 27)
-
Франція
Вид масла: Напівсинтетичне
Об'єм: 1 л
Применение за типом: Легкові автомобілі
Масло: Напівсинтетична олія
Об'єм [л]: 1
Дозвіл виробника: Refer to TDS chart
Специфікація: GL-4
Дотримуватись сервісної інформації:
Специфікація з API: GL-4
Рекомендації виробника олії: AUDI G 052 171
Враховувати технічні дані:
-
Франція
Вид масла: Напівсинтетичне
Об'єм: 1 л
Применение за типом: Легкові автомобілі
Об'єм: 1 л
Допуск OEM: G 055 512
-
Німеччина
Об'єм: 1 л
Класификація API: GL-4
Допуск OEM: MTF LT-3
Основа: синтетичне
-
Франція
В'язкість: 75W
Об'єм: 1 л
Основа: синтетичне