Гальмівна рідина LIQUI MOLY 21168
Рідина гальмівна ДОТ 4 Bremsflüssigkeit SL6 DOT 4 1л
957 грн
термін 2 дн.
|
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Синтетична гальмівна рідина на основі ефірів гліколю та їх ефірів борної кислоти. Крім цього, містить ефективні інгібітори корозії та антиокислювальні добавки. Розроблена спеціально для збільшення терміну служби деталей у гідравлічних системах гальм і муфт транспортних засобів. Гальмівна рідина має високу температуру кипіння при зволоженні та в стані поставки, завдяки цьому забезпечується надійне гальмування й після певного вологопоглинання при тривалому терміні використання. Спеціальні промивні засоби від вологи сприяють захисту від утворення бульбашок пари. Властивості: - відмінна стійкість до температури - надзвичайно висока точка сухого і мокрого кипіння - відмінна сумісність із еластомерами - найвища термічна стабільність - відмінний захист від утворення бульбашок пари - дбає про високу змащувальну здатність усіх рухомих деталей у гідравлічному гальмівному контурі - придатна до змішування і сумісна з високоякісними синтетичними гальмівними рідинами Сфера застосування: Дуже добре підходить для використання в гідравлічних системах гальм і муфт транспортних засобів, для яких рекомендована синтетична гальмівна рідина. Завдяки низькій температурній в'язкості ця гальмівна рідина особливо підходить для гальмівних систем, обладнаних сучасними системами безпеки типу ESP/DSC, ABS і/чи ASR. Вказівка: Зверніть увагу на інструкції виробника! Застосування: Використовується у всіх традиційних пристроях для видалення повітря з гальмівної рідини. Може змішуватися і сумісна з усіма високоякісними, синтетичними гальмівними рідинами. Оптимальна тривалість використання можлива тільки при використанні в незмішаному стані. Рекомендується замінювати гальмівну рідину відповідно до рекомендацій виробника транспортного засобу. Вказівка: Гальмівна рідина гігроскопічна та повинна зберігатися в щільно закритих ємностях. Після відбору гальмівної рідини ємність відразу ж закрити знову.
Специфікації та допуски: FMVSS 116 DOT 3 • FMVSS 116 DOT 4 • ISO 4925 Class 6 • SAE J 1703 • SAE J 1704 • Audi 501 14 (TL 766-Z) • BMW QV 34 001 • General Motors Europe General MotorsW 3356 • Seat 501 14 (TL 766-Z) • Skoda 501 14 (TL 766-Z) • VW 501 14 (TL 766-Z)
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 21168
- Довжина [см]
- 69
- Об'єм [л]
- 1
- Тип контейнера
- каністра
- DIN / ISO
- ISO 4925 Class 6
- Дозвіл виробника
- FMVSS 116 DOT 3
- Рекомендації виробника олії
- Audi 501 14 TL 766-Z
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Гальмівна рідина

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).