Охолоджуюча рідина LIQUI MOLY 21149
Антифриз-концентрат KFS 11 G11 синій, 1л (8844/1380)
561 грн
сьогодні
|
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Радіаторний антифриз на основі етиленгліколю. Комбінація активних речовин, розроблена з використанням спеціальної добірки інгібіторів на основі гібридної технології. Забезпечує відмінний захист від замерзання, корозії та перегріву, не містить амінів, нітритів та фосфатів. При змішуванні з водою у правильному співвідношенні забезпечує надійну роботу автомобіля цілий рік.
Властивості
- відмінний захист від корозії
- запобігає замерзанню системи охолодження
- забезпечує відмінний захист від перегріву
- запобігає виникненню експлуатаційних несправностей
Області застосування
Для всіх систем охолодження і двигунів, зокрема алюмінієвих високопродуктивних двигунів легкових автомобілів (як з двигунами внутрішнього згоряння, так і гібридних і акумуляторних електромобілів), комерційних автомобілів, мотоциклів, автобусів, сільськогосподарської та будівельної техніки, а також стаціонарних двигунів і обладнання, які потребують захисту системи охолодження такої якості. Дотримуйтесь інструкцій виробника!
Застосування
Очистіть систему охолодження засобом LIQUI MOLY Radiator Cleaner (артикул 3320). Потім злийте його і промийте великою кількістю води. Заповніть радіатор антифризом KFS 11 і водою відповідно до таблиці змішування та інструкцій виробника. Ми рекомендуємо використовувати дистильовану воду. Залежно від жорсткості та якості води, можливе також розведення водопровідною водою. Утилізація відповідно до місцевих норм. Періодичність заміни відповідно до інструкцій виробника. Зберігати тільки в нерозбавленому вигляді.Змішується з теплоносіями на основі етиленгліколю.
Допуски
• Alfa Romeo 9.55523
• Audi TL-774 C = G11
• Behr
• BMW GS 94000
• Chrysler MS-7170
• Cummins 85T8-2
• Deutz DQC CA-14
• Fiat 9.55523
• IVECO 18-1830
• JI Case JIC-501
• Lada/Avtovaz TTM VAZ 1.97.717-97
• Lancia 9.55523
• MAN 324 Typ NF
• MB 325.0
• MB 325.2
• MTU MTL 5048
• Opel/GM GME L 46014
• Perkins
• Porsche TL-774 C = G11
• Saturn
• Seat TL-774 C = G11
• Skoda TL-774 C = G11
• Tesla
• Toyota Motor Corporation
• Vauxhall GMEL1301
• Volkswagen TL-774 C = G11
• Volvo Cars 128 6083 / 002
• Volvo Construction
• Volvo Trucks
Таблиця: пропорції змішування концентрату антифризу
Темп. режим, °C |
Кількість антифризу |
Кількість дист.води |
Співвідношення антифриз вода |
-68 °C | 65% | 35% | 2:1 |
-40 °C | 50% | 50% | 1:1 |
-20 °C | 35% | 65% | 1:2 |
Характеристики
- Виробник
-
LIQUI MOLY
(США)
- Каталоговий номер
- 21149
- Альтернативний артикул
- 8844
1380 - Объем, л
- 1
- Допуск G
- G11
- Колір
- Синій
- Тип
- Концентрат
- Довжина [см]
- 65
- Об'єм [л]
- 1
- Тип контейнера
- каністра
- Рекомендації виробника олії
- Alfa Romeo 9.55523
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Антифріз

Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).