LIQUI MOLY 1512 Піна для очищення скла Scheiben-Reiniger-Schaum (7602/) 300мл
381 грн
завтра
|
- Зручна доставка по Україні (безкоштовно при замовленні від 3000грн) докладніше →
- Оплата (Apple Pay, Google Pay, готівкою або безготівково, післяплата) докладніше →
- Обмін / Повернення товару протягом 14 днів докладніше →
Опис
Високоефективна піна для очищення скла. Видаляє матовий наліт на склі і таким чином підвищує безпеку руху. Розчиняє і видаляє сліди силікону, нікотину, комах, олив та інших жироподібних забруднень. Підходить для плексігласового скла. Нейтральна до гуми, лакових поверхонь і пластиків.
Застосування: для скла, дзеркал і фар автомобілів, а також для домашнього господарства. Використовується для внутрішнього і зовнішнього очищення. Дуже добре підходить для очищення тонуючих плівок. Перед застосуванням балончик струсити. Нанести на скло, дати подіяти деякий час і витерти сухою, чистою хустинкою або паперовим рушником.
Характеристики
- Виробник
- LIQUI MOLY (США)
- Каталоговий номер
- 1512
- Об'єм
- 300 мл
- Вміст
- 300
- Тип контейнера
- аерозоль
- Довжина [см]
- 52
- EAN
- 4100420015120
- Артикул:
- 7602
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 300
Тип контейнера: Коробка
Довжина [см]: 53
- Артикул:
- 1600
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 400
Тип контейнера: аерозоль
Довжина [см]: 58
- Артикул:
- 1597
- LIQUI MOLY
- США
Об'єм [л]: 1
Тип контейнера: Пляшка
Довжина [см]: 89
- Артикул:
- 1641
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 300
Тип контейнера: аерозоль
Довжина [см]: 58
- Артикул:
- 110192
- MOTUL
- Франція
Об'єм [л]: 0.5
- Артикул:
- 110141
- MOTUL
- Франція
Об'єм [л]: 0.5
- Артикул:
- 110151
- MOTUL
- Франція
Об'єм [л]: 0.5
- Артикул:
- 110157
- MOTUL
- Франція
Об'єм [л]: 0.5
- Артикул:
- 106553
- MOTUL
- Франція
Вміст: 750
Дотримуватись сервісної інформації:
Об'єм [л]: 0.75
- Артикул:
- 110149
- MOTUL
- Франція
Об'єм [л]: 0.5
- Артикул:
- 1766
- LIQUI MOLY
- США
Об'єм [л]: 5
Тип контейнера: каністра
Довжина [см]: 145
- Артикул:
- 3318
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 500
Тип контейнера: аерозоль
Довжина [см]: 65
- Артикул:
- 5169
- LIQUI MOLY
- США
Тип контейнера: Коробка
Об'єм [л]: 1
Довжина [см]: 86
- Артикул:
- 5111
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 400
Тип контейнера: аерозоль
Довжина [см]: 57
- Артикул:
- 3368
- LIQUI MOLY
- США
Довжина [см]: 65
Вміст: 500
Тип контейнера: Коробка
- Артикул:
- 3959
- LIQUI MOLY
- США
Вміст: 500
Тип контейнера: Пляшка
Довжина [см]: 70
Застосовність
- Товарна група:
- - Олива та автохімія Очисники
Про виробника LIQUI MOLY
Штаб-квартира компанії і виробництво присадок і автохімії розташовані в місті Ульм, завод з виробництва олив – в місті Саарлуїс.
У повоєнний час в одному з магазинів армії США, який базувався в Німеччині, Ханс Хенлі виявив жерстяну бутилку, що містила спеціальну рідку суміш для добавки в моторну оливу, і продавалася під невідомою в той момент торговою маркою «Liqui Мoly». Ця суміш повинна була захищати двигун техніки від пошкоджень в разі раптової втрати оливи. Вона містила дисульфід молібдену (MoS2) — дисперсійний порошок темно-сірого кольору, який і надавав продукту захисно-змащувальних властивостей. Саме ці властивості забезпечували додатковий захист двигунів американських літаків при ураженні оливного бака і витоку моторної оливи. Присадка дисульфіду молібдену захищала деталі двигуна, надаючи пілотам додатковий час для приземлення.
У 1955 році Ханс Хенлі викупив права на торговельну марку «Liqui Мoly» і патент на присадку на основі дисульфіду молібдену. 31 березня 1957 року вiн заснував компанію «Liqui Moly GmbH» і почав виробляти перший продукт компанії – присадку в моторну оливу (Oil-Additiv) «Kfz-1». У перші роки діяльності компанії дисульфід молібдену був складовою частиною всіх продуктів: Kfz-1 (присадка в моторну оливу), Kfz-2 (присадка в трансмісійну оливу), Kfz-3 (універсальне мастило) і Kfz-4 (монтажна паста).
На початку 1970-х років в асортименті компанії з'явилися нові продукти – ремені безпеки, дитячі сидіння для салону автомобіля і паливні присадки. Ця комбінація продуктів стала основою бізнесу компанії, принісши їй першість на ринку присадок в Німеччині. Перші моторні оливи «Liqui Moly», що випускалися чотирма класами в'язкості, мали в своєму складі дисульфід молібдену. У 1970-х роках присадки «Liqui Мoly» почали продаватися в Угорщині, Югославії, Австрії, Швейцарії, Чилі та Аргентині. У 1978 році компанія почала виробляти присадки на власному заводі.
У подальші роки в асортименті продукції з'явилися: продукти з догляду за автомобілем і для його ремонту, різні мастила, пасти, засоби догляду за лаком і пластиком, продукти для садової техніки, мотоциклів, велосипедів і зброї, клеї, герметики, антикори та ін. Принцип роботи «все з одних рук» збільшив популярність і оборот компанії. Майже всі продукти були розроблені у власній лабораторії компанії у співпраці з автомобілебудівниками.
У 1983 році компанія починає регулярні поставки у великі магазини будівельних матеріалів, техніки і споживчих товарів. В цьому ж році творець і керівник компанії Ханс Хенлі передає керівництво компанією своєму синові Рудольфу, який очолював компанію до 1993 року. Пізніше його змінили Йоханнес Хенлі (Johannes Henle) і Ернст Прост (Ernst Prost).
У 1986 році компанія впровадила програму утилізації відпрацьованої оливи, потім почала застосування багаторазової тари для оливи (у споживача з'явилася можливість міняти порожню тару на повну). Наступним кроком стало постачання сервісних центрів безкоштовним обладнанням для заміни моторної оливи за умови регулярних закупівель.
У 1987 році була створена фірмова каністра для моторнї оливи, яка служить і до сьогоднішнього дня.
З приходом в 1990 році Ернста Проста на посаду керівника маркетингу і збуту в компанії відбулися серйозні зміни. Були розірвані всі ексклюзивні договори і тим самим створено умови для встановлення відносин з новими партнерами зі збуту. Це призвело до значного зростання обороту, а також спричинило усунення залежності від монопольних клієнтів, що заважали розвитку.
У 1990-ті роки товари компанії стали поставлятися на ринки Росії, України, Казахстану, Китаю, Японії, Тайваню і Сінгапуру.
У 1998 році Ернст Прост викупив всі акції і став єдиним власником компанії.
У 2000-і роки в асортименті компанії з'явилися нові лінійки олив – Molygen, а також спеціалізовані оливи TopTec, Azia-America і TopTec. А в 2014 році з'явилася лінійка фірмових олив Molygen NG, створених на базі MFC-технології.
В даний момент головне підприємство компанії налічує близько 360 співробітників, а всього на заводах працює понад 600 осіб. Компанія представлена більш ніж в 110 країнах світу, а частка експорту становить понад 50% від обороту компанії.
Багато років компанія є спонсором авто- і мотоспорту (в 1989 році компанія спонсорувала команду Jordan в гонках Формула-1), підтримує різні заходи у футболі, хокеї, баскетболі, волейболі, великому тенісі та ін.
Марка Liqui Moly була визнана кращою в Німеччині і отримала почесне звання «Найкращий бренд 2011/2014 в категорії мастильних матеріалів» (за версією німецьких журналів Auto Bild, Auto Zeitung, Auto Motor und Sport і Motor Klassik).