Ланцюг ГРМ INA 559 1011 11
Комплект ланцюга ГРМ Iveco Daily V Fiat Ducato 3.0D 10-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
- Скорочений комплект :
- SVHC : Не містить особливо небезпечних речовин!
Застосування:
- FIAT: DUCATO автобус (250); DUCATO фургон (250); DUCATO з бортовою платформою/ходова частина (250);
- IVECO: DAILY V c бортовою платформою/ходова частина; DAILY V фургон/універсал;
- CITROEN: JUMPER автобус; JUMPER з бортовою платформою/ходова частина; JUMPER Фургон;
- PEUGEOT: BOXER автобус; BOXER фургон; BOXER з бортовою платформою/ходова частина;
Оригінальні номери та аналоги:
FEBI BILSTEIN 176898, SWAG 33 10 3789, IJS GROUP 40-1282FK, IJS GROUP 40-1282K, FIAT 5802009617, FIAT 5802009618, FIAT 5802009660, BorgWarner 59007150001, BorgWarner 59007150002, BGA TC2211FK, VAICO V24-10002, VAICO V24-10002-BEK, WILMINK GROUP WG1889898, WILMINK GROUP WG1889899, WILMINK GROUP WG1986193, WILMINK GROUP WG2008134, WILMINK GROUP WG2008135, WILMINK GROUP WG2010768, WILMINK GROUP WG2169381, WILMINK GROUP WG2185581, WILMINK GROUP WG2185582, WILMINK GROUP WG2202775, WILMINK GROUP WG2202777, WILMINK GROUP WG2225260, WILMINK GROUP WG2230329, WILMINK GROUP WG2264008, WILMINK GROUP WG2294237, WILMINK GROUP WG2294238, WILMINK GROUP WG2328746Характеристики
- Виробник
-
INA
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 559 1011 11
Застосовність
- INA 559 1011 11 підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Jumper
- - Fiat: Ducato
- - Peugeot: Boxer
- Товарна група:
- - Деталі двигуна Ланцюг ГРМ

Компанія INA – одна з небагатьох приватних підшипникових компаній у світі. Вона була заснована в 1946 році в німецькому містечку Герцогенаурах двома братами – Вільгельмом і Георгом Шеффлер.
Робота компанії почалася з розробки сепараторів для голчастих роликових підшипників. Поступово, розширюючи свою діяльність в автомобільному секторі, компанія почала конструювання і виробництво широкого спектру інших компонентів. Однак, виробництво голчастих роликових підшипників з сепараторами сьогодні залишається основою бізнесу INA.
Компанія INA є членом групи компаній Шеффлер, штат якої сьогодні налічує 58 000 робітників і службовців, а продажі досягають 7 мільярдів євро на рік. Сегодня INA володіє провідним європейським виробником антифрикційних підшипників – компанією FAG. Єврокомісія прийшла до висновку, що і придбання другого найбільшого постачальника аналогічної продукції SNFA, дозволить компанії INA зайняти домінуючі позиції у відповідному секторі ринку. INA – виробник запчастин для Ауді, Фольксваген, Шкода.
Виробниче обладнання компанії розміщується приблизно на 40 заводах у всіх індустріалізованих країнах світу.
Асортимент продукції ділиться на три напрямки:
- INA є фахівцем в області роликових підшипників.
- INA пропонує великий асортимент моделей для широкого застосування в різних областях, починаючи від загального машинобудування і закінчуючи автомобільною промисловістю.
- INA є лідером на світовому ринку радіальних роликових підшипників з голчастими роликами і двома кільцями.
Компанія пропонує найбільший вибір систем наведення. Також компанія пропонує комплектуючі двигунів. А в області комплектуючих гідро- та механічних приводів клапанів INA є провідним світовим виробником.
Для розробки продукції компанія використовує найсучасніші методи, такі як кінематичний і динамічний аналізи, а також аналіз кінцевого елемента. Перед тим як потрапити на ринок – вся продукція ретельно тестується.
Сайт: www.ina.com
-
Німеччина
Кількість ланок ланцюга: 120
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: для розподільчого валу
Агрегат/ролик: упорна шайба
Вихлопна система: Euro 5
-
Німеччина
Кількість ланок ланцюга: 120
Ланцюговий привід: Дуплекс
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: для розподільчого валу
-
Німеччина
Кількість ланок ланцюга: 82
Ланцюговий привід: Дуплекс, Ланцюг замкнутий