Гальмівний диск HELLA 8DD355126641
Диск гальмівний з покриттям PRO; задн. / Range Rover IV 2012>
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Опис
Характеристики
- Виробник
-
HELLA
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 8DD355126641
- Тип гальмівного диска
- з внутрішньою вентиляцією
- Зовнішній діаметр [мм]
- 365
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 25
- Мінімальна товщина [мм]
- 22
- Висота [мм]
- 49
- Розташування/кількість отворів
- 05/06
- Фаска 2 [мм]
- 120
- Діаметр центрування [мм]
- 79
- Вага [кг]
- 10.3
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без маточини
- Поверхня
- з покриттям
- Номер технічної інформації
- 55930PRO
Застосовність
- HELLA 8DD355126641 підходить до марок/моделей авто :
- - Land Rover: Range Rover
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівний диск

Освітлення, електроніка, закінчені вузли для автомобілів, системи кондиціонування повітря, автомобільна електропроводка і обробка сигналів в автомобільній промисловості поряд з поставками запчастин на вторинний ринок – основні області компетенції автомобільного постачальника Hella KG Hueck and Co. зі штаб-квартирою групи в Ліппштадті. Товарообіг групи Hella за 2002/03 фінансовий рік (до 31 травня) – 3,028 мільярди євро, що на 2,9% більше, ніж за попередній рік. Hella – один з 100 найбільших виробників в Німеччині. Всього в виробничому процесі зайнято 22 811 чоловік на 61 заводі, філіях і спільних підприємствах в 18 країнах. Більш ніж 1 800 інженерів і техніків беруть участь в наукових дослідженнях. Клієнтами є виробники автомобілів, а також запчастин для вторинного ринку.
Динамічне освітлення вигинів дороги, яке було схвалено для використання з кінця січня 2003 р., значно поліпшить активну дорожню безпеку. Системи динамічного освітлення вигинів дозволяють практично подвоїти ефективність ближнього світла в крутих віражах. Як лідер ринку і новатор, Hella першою освоїла серійне виробництво фар з системою динамічного освітлення вигинів дороги навесні 2003 р. (Mercedes-Benz E-Class) і першої в світі комбінованої (звичайної + динамічної) версії цієї системи (Opel Signum), також навесні 2003 р. Найперша в світі фара зі змінним кутом світла була також представлена фірмою Hella навесні 2002 р. (для Audi A8). Тим часом, фахівці по всьому світу займаються розробкою і виробництвом систем динамічних фар для інших автомобілів, включаючи BMW 5-ї серії та X5 (зовнішнє оновлення), Opel Astra (новий) та Vectra.
Крім того, триває розвиток інтелектуальної змінної системи освітлення майбутнього (VARILIS) зі світлом, яке управляється повністю автоматично і залежно від особливостей ситуації.
Сайт: www.hella.com
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 365
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 22
Висота [мм]: 49
Розташування/кількість отворів: 05/06
фаска 2 [мм]: 120
Діаметр центрування [мм]: 79
Вага [кг]: 10.3
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини
Поверхня: з покриттям
Довжина упаковки: 42
Ширина упаковки [см]: 40.5
Висота упаковки [см]: 9
Номер технічної інформації: 98200 2930 0 1 PRO
фаска 1 [мм]: 120
Мінімальна товщина [мм]: 22
Товщина [мм]: 25
⌀ отвору маточини [мм]: 79
Розташування/кількість отворів: 6/5
Висота [мм]: 49
Вага [кг]: 10.3
Зовнішній діаметр [мм]: 365
Тип гальмівного диска: з отворами, з внутрішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
Обробка: Високовуглецевий
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 120
Діаметр центрування [мм]: 79
-
США
Кількість отворів: 5
Діаметр [мм]: 365
Діаметр центрування [мм]: 79
Висота [мм]: 49
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 22
фаска 2 [мм]: 120
Колір: чорний
Поверхня: лакований
Зовнішній діаметр [мм]: 365
SVHC: Нема інформації. зверніться, будь ласка до виробника!
-
Італія
Кількість отворів: 5
Висота [мм]: 48.9
Діаметр центрування [мм]: 79
Для артикула №: 09.B504.11
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 22
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Поверхня: з покриттям
Обробка: Високовуглецевий
-
Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 1
Товщина [мм]: 48.6
Зовнішній діаметр [мм]: 365
фаска 2 [мм]: 120
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 22
Вага [кг]: 10.39
Діаметр центрування [мм]: 79
Необхідна кількість: 2
Дотримуватись сервісної інформації:
Поверхня: з покриттям
-
Іспанія
Мінімальна товщина [мм]: 22
Діаметр [мм]: 365
Розташування/кількість отворів: 5+1
Висота [мм]: 49
Кількість отворів: 5
Вага [кг]: 10.32
Діаметр центрування [мм]: 79
Тип гальмівного диска: вентильований
Сторона встановлення: Задній міст
-
Нідерланди
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 22
Висота [мм]: 49
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 79
фаска 2 [мм]: 120
Вага [кг]: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 365
Діаметр центрування [мм]: 79
Поверхня: з покриттям
Діаметр [мм]: 365
Внутрішній діаметр: 189
Діаметр центрування [мм]: 79
Заг. висота гальм. барабана [мм]: 48.9
Висота [мм]: 48.9
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Кількість отворів: 5
Розмір різьби: 14.50
Кількість отворів 1: 1
Поверхня: з гальванічним покриттям
Відстань між отвор. (мм): 120
Відстань між отвор. 1 [мм]: 120
Вага [кг]: 10.2
Зовнішній діаметр [мм]: 365
фаска 2 [мм]: 120
-
Німеччина
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 48.6
Зовнішній діаметр [мм]: 365
фаска 2 [мм]: 120
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Сторона встановлення: Задній міст
Мінімальна товщина [мм]: 22
Вага [кг]: 10.39
Діаметр центрування [мм]: 79
-
США
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 22
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 79
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Поверхня: лакований
Глибина [мм]: 49
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Зовнішній діаметр [мм]: 365
Висота [мм]: 49
Обробка: Високовуглецевий
Діаметр центрування [мм]: 79
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 22
Розташування/кількість отворів: 5/6