Glyco A123/4 STD Дистанционная шайба, коленчатый вал
![Немає фото](https://tto.com.ua/templates/img/no_photo.png)
576 грн
сьогодні
|
Характеристики
- Виробник
-
Glyco
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- A123/4 STD
- Стандартний розмір [стд.]
- Номер компонента
- 04-3527
04-3528 - EAN
- 5010874483286
Застосовність
- Glyco A123/4 STD підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: 80, A1, A2, A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, TT
- - Ford: Galaxy
- - Mitsubishi: Lancer
- - Seat: ALHAMBRA, Altea, Ateca, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- - Skoda: Fabia, Felicia, Karoq, Kodiaq, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti
- - Volkswagen: Amarok, Beetle, Bora, CC, Caddy, Crafter, EOS, Golf, Jetta, Multivan, Passat, Polo, Scirocco, Sharan, T-Roc, Tiguan, Touran, Transporter, Vento
- Товарна група:
- - Деталі двигуна Колінвал
Про виробника Glyco
Компанія GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh, була заснована в 1897 р. Максом Вагнером в німецькому місті Вісбаден (Wiesbaden). Спочатку, компанія спеціалізувалася на виробництві промислових кольорових металів і нанесенням різних покриттів. Поступово, потреба машинобудівних компаній того часу в міцних і надійних виробах точної механіки направила частину виробничих потужностей GLYCO на виробництво підшипників ковзання.
У 1901 році GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh отримала патент на «підшипники ковзання» з біметалу. Підшипники GLYCO встановлювалися на літаках, автомобілях, паровозах і суднових дизелях. У 1936 році Glyco приступила до серійного виробництва взаємозамінних вкладишів, що значно знизило вартість витрат. Успіх і популярність компанії принесло співробітництво з провідними німецькими автовиробниками того часу. Opel і Mercedes робили свої замовлення на виготовлення високоточних вузлів багатошарових підшипників. У 1937 році Glyco стає найбільшим в Німеччині виробником підшипників ковзання. Військові дії в Європі і замовлення від німецького військово-промислового відомства дозволили збільшити капітал GLYCO майже в десять разів.
У 1974 році Glyco стала найбільшим і найвідомішим постачальником підшипників ковзання в Європі. Отримавши в 1978 році патент на PVD-процес (процес фізичної сепарації пари) для отримання підшипників з напиленням (Sputter), GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh приступила до випробувань, а потім і до серійного виробництва SPUTTER-вкладишів для двигунів MAN і Mercedes-Benz.
У 1990 році капітал GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh перейшов під контроль трансатлантичної корпорації Federal Mogul. Менеджмент, технології і капітал Federal Mogul, спільно з досвідом і популярністю Glyco-Metallgesellschaft Gmbh, дозволили торговій марці GLYCO стати на сьогоднішній день найбільшим і, мабуть, найвідомішим виробником і постачальником підшипників ковзання в світі. Сьогодні Glyco виробляє вкладиші і втулки для будь-якої техніки, де конструктивно застосовуються підшипники ковзання: від невеликих електродвигунів до величезних суднових дизелів. Вкладиші GLYCO встановлюються на конвеєрах майже всіх європейських автовиробників.
Продукція GLYCO – це:
- Вкладиші шатунові і корінні
- Втулки проміжного вала
- Півкільця
Сайт: www.federalmogul.com
Аналоги "A123/4 STD Glyco":
- Артикул:
- TW2010AM
- King
- Артикул:
- 026198421
- VAG
- Артикул:
- 78635600
- KOLBENSCHMIDT
-
Німеччина
Номер компонента: 73897600, 73898600
Кількість: 4
Кількісна одиниця: пара
- Артикул:
- 182 050 0002 00
- NPR
- Артикул:
- 029AS18668000
- Knecht / Mahle
-
Німеччина
Для корпусу діаметром починаючи з [мм]: 72.92
До корпусу діаметром [мм]: 73.2
Для товщини стінки від [мм]: 1.970
Для діаметра валу починаючи з [мм]: 59.5
До діаметра валу [мм]: 59.75
До товщини стінки [мм]: 1.97