Шатунный подшипник Glyco 71-3952/4 STD
4 257 грн
сьогодні
|
Характеристики
- Виробник
- Glyco (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 71-3952/4 STD
- Стандартний розмір [стд.]
- Номер компонента
- 71-3952
- EAN
- 5010874480322
Застосовність
- Glyco 71-3952/4 STD підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Berlingo, C4, C5, C6, C8, DS4, DS5, Jumper, Jumpy, Xsara
- - Fiat: Ducato, Scudo
- - Ford: C-Max, EDGE, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, Ranger, S-Max, Transit
- - Hyundai: Genesis, Santa Fe, Sonata
- - KIA: Sorento
- - Land Rover: Freelander
- - Mitsubishi: Outlander
- - Peugeot: 206, 207, 3008, 306, 307, 308, 406, 407, 5008, 508, 607, 806, 807, Boxer, Expert, Partner
- - Suzuki: Grand Vitara, Vitara
- - Volvo: C30, C70, S40, S80, V40, V50, V70
- Товарна група:
- - Деталі двигуна Вкладиші шатунні
Компанія GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh, була заснована в 1897 р. Максом Вагнером в німецькому місті Вісбаден (Wiesbaden). Спочатку, компанія спеціалізувалася на виробництві промислових кольорових металів і нанесенням різних покриттів. Поступово, потреба машинобудівних компаній того часу в міцних і надійних виробах точної механіки направила частину виробничих потужностей GLYCO на виробництво підшипників ковзання.
У 1901 році GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh отримала патент на «підшипники ковзання» з біметалу. Підшипники GLYCO встановлювалися на літаках, автомобілях, паровозах і суднових дизелях. У 1936 році Glyco приступила до серійного виробництва взаємозамінних вкладишів, що значно знизило вартість витрат. Успіх і популярність компанії принесло співробітництво з провідними німецькими автовиробниками того часу. Opel і Mercedes робили свої замовлення на виготовлення високоточних вузлів багатошарових підшипників. У 1937 році Glyco стає найбільшим в Німеччині виробником підшипників ковзання. Військові дії в Європі і замовлення від німецького військово-промислового відомства дозволили збільшити капітал GLYCO майже в десять разів.
У 1974 році Glyco стала найбільшим і найвідомішим постачальником підшипників ковзання в Європі. Отримавши в 1978 році патент на PVD-процес (процес фізичної сепарації пари) для отримання підшипників з напиленням (Sputter), GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh приступила до випробувань, а потім і до серійного виробництва SPUTTER-вкладишів для двигунів MAN і Mercedes-Benz.
У 1990 році капітал GLYCO-Metallgesellschaft Gmbh перейшов під контроль трансатлантичної корпорації Federal Mogul. Менеджмент, технології і капітал Federal Mogul, спільно з досвідом і популярністю Glyco-Metallgesellschaft Gmbh, дозволили торговій марці GLYCO стати на сьогоднішній день найбільшим і, мабуть, найвідомішим виробником і постачальником підшипників ковзання в світі. Сьогодні Glyco виробляє вкладиші і втулки для будь-якої техніки, де конструктивно застосовуються підшипники ковзання: від невеликих електродвигунів до величезних суднових дизелів. Вкладиші GLYCO встановлюються на конвеєрах майже всіх європейських автовиробників.
Продукція GLYCO – це:
- Вкладиші шатунові і корінні
- Втулки проміжного вала
- Півкільця
Сайт: www.federalmogul.com
- Артикул:
- 77714600
- KOLBENSCHMIDT
- Німеччина
Номер компонента: 72293600, 72294600
Кількість: 8
Кількісна одиниця: комплект
- Артикул:
- CR4611SV
- King
- Артикул:
- CR4217CP
- King
- Артикул:
- 181 037 0011 00
- NPR
- Артикул:
- BB2069-STD
- Fischer Automotive One (FA1)
Товщина [мм]: 1.83
Ширина (мм): 20
Зовнішній діаметр [мм]: 53.688
Стандартний розмір [стд.]:
Додатково необхідні артикули (номер артикула): BM1020/BM1038/BT3012