Гальмівний диск FEBI BILSTEIN 24566
Диск гальмівний (передній) Ford Kuga/Transit Connect 13- (300x25)
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів (окрім запчастин під замовлення))
Характеристики
- Виробник
-
FEBI BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 24566
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 25
- Число отворів у диску колеса
- 5
- Зовнішній діаметр [мм]
- 300
- Фаска 2 [мм]
- 108
- Тип гальмівного диска
- з внутрішньою вентиляцією
- Мінімальна товщина [мм]
- 23
- Вага [кг]
- 8.100
- Необхідна кількість
- 2
- Для колісного диска розміром [дюйм]
- 17
- Кількість отворів для кріпллення
- 5
- Товщина [мм]
- 48.5
- Поверхня
- з покриттям
- Діаметр центрування [мм]
- 63.6
- EAN
- 4027816245667
Застосовність
- FEBI BILSTEIN 24566 підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: C-Max, Connect, Focus, Kuga, Transit
- - Volvo: C30, C70, S40, V40, V50
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівний диск

Компанія FERDINAND BILSTEIN JR. (скорочено — FEBI) була заснована в 1818 році, а свою сучасну назву отримала в 1844 році. Невелике підприємство з початку своєї діяльності за період більш ніж 150 років перетворилося на одну з найбільших компаній на ринку автомобільних запчастин з оборотом понад 160 млн. німецьких марок на рік. У 20-му столітті компанія "Фердинанд Більштейн молодший" виробляла пальці ресор, необхідні для автомобілебудування. Виробництво запасних частин, розвинулося в середині 20-го століття у зв'язку з бумом автомобілебудування. В кінці 1950 компанія почала виробництво запасних частин для автомобілів і вантажівок. У цей час деякі виробники автомобілів визнали FEBI BILSTEIN, як постачальника оригінальних частин. В даний час фірма FEBI має у своїй виробничій і торговій програмі більше 9000 найменувань деталей для всіх основних європейських автомобілів, які поставляються в 130 країн світу через 69 дочірніх і спільних підприємств.
Сучасна інтегрована система виробничого планування і управління орієнтується на стандарти провідних виробників автомобілів, що гарантує високу якість продукції фірми FEBI. Так компанія поставляє свою продукцію на конвеєр фірм MERCEDES BENZ і DAF. У 1994 році FEBI отримала сертифікат системи TUV відповідно до вимог стандарту DIN ISO 9002.
-
Німеччина
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Товщина [мм]: 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 48.5
Розташування/кількість отворів: 5/5
Вага [кг]: 8.06
фаска 1 [мм]: 108
⌀ отвору маточини [мм]: 63.5
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 108
Діаметр центрування [мм]: 63.5
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Число отворів у диску колеса: 5
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Висота [мм]: 48.7
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Діаметр центрування [мм]: 63.5
фаска 2 [мм]: 108
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13.7
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
Товщина [мм]: 25
Діаметр [мм]: 300
Висота [мм]: 48.5
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 63.5
Датчик зносу: вкл. датчик зносу, з інтегрованим контактом датчика зношування
Зовнішній діаметр [мм]: 300
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 48.5
Розташування/кількість отворів: 05/05
фаска 2 [мм]: 108
Діаметр центрування [мм]: 63.5
Вага [кг]: 8.06
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Поверхня: з покриттям
Обробка: Високовуглецевий
Номер технічної інформації: 98200 1413 0 1 PRO
Висота упаковки [см]: 12
Довжина упаковки: 33
Ширина упаковки [см]: 31.5
Зовнішній діаметр [мм]: 300
-
Німеччина
фаска 2 [мм]: 108
Мінімальна товщина [мм]: 23
Висота [мм]: 48.7
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13.7
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 63.5
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Поверхня: оцинкована
Тип гальмівного диска: вентильований
Обробка: Високовуглецевий
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Кількість отворів: 5
Діаметр [мм]: 278
фаска 2 [мм]: 63.5
Висота [мм]: 48.5
Поверхня: лакований
Тип гальмівного диска: вентильований
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 300
-
США
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 72
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 48.5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
-
США
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 63.54
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Поверхня: лакований
Глибина [мм]: 48.5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Тип гальмівного диска: вентильований
Обробка: Високовуглецевий
Поверхня: з покриттям
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 108
Висота [мм]: 48.5
Діаметр центрування [мм]: 63.5
Внутрішній діаметр: 140
∅ отвору [мм]: 13.7
Код MAPP у наявності:
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Перевірочне значення: E1 90R-02C0115/0024
-
Нідерланди
Висота [мм]: 48.5
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 114.3
Діаметр маточини [мм]: 150.7
Діаметр центрування [мм]: 72
Діаметр [мм]: 300
Висота [мм]: 48.5
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 25
Мінімальна товщина [мм]: 23
Розташування/кількість отворів: 5
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 63.6
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
фаска 2 [мм]: 107.95, 107.95
∅ отвору 2 [мм]:
Момент затяжки [Нм]: 100
Кількісна одиниця: комплект
Вага [кг]: 16.8
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів