Підшипник маточини FEBI BILSTEIN 171142
ZESTAW LOZYSK
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
FEBI BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 171142
- Ширина (мм)
- 71
- Внутрішній діаметр
- 30
- Зовнішній діаметр [мм]
- 62
- Фаска 2 [мм]
- 98
- Кількість отворів
- 4
- Конструкція підшипника
- радіально-упорний кульковий підшипник
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- Підшипник інтегрований у маточину колеса
- Сторона встановлення
- Задня вісь двостороння
- Вага [кг]
- 1.49
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 62
Застосовність
- FEBI BILSTEIN 171142 підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: C-Elysee, C3, C4, DS3, Nemo
- - DS: DS 3
- - Fiat: 500, Panda
- - Peugeot: 208, Bipper
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Підшипник маточини

Компанія FERDINAND BILSTEIN JR. (скорочено — FEBI) була заснована в 1818 році, а свою сучасну назву отримала в 1844 році. Невелике підприємство з початку своєї діяльності за період більш ніж 150 років перетворилося на одну з найбільших компаній на ринку автомобільних запчастин з оборотом понад 160 млн. німецьких марок на рік. У 20-му столітті компанія "Фердинанд Більштейн молодший" виробляла пальці ресор, необхідні для автомобілебудування. Виробництво запасних частин, розвинулося в середині 20-го століття у зв'язку з бумом автомобілебудування. В кінці 1950 компанія почала виробництво запасних частин для автомобілів і вантажівок. У цей час деякі виробники автомобілів визнали FEBI BILSTEIN, як постачальника оригінальних частин. В даний час фірма FEBI має у своїй виробничій і торговій програмі більше 9000 найменувань деталей для всіх основних європейських автомобілів, які поставляються в 130 країн світу через 69 дочірніх і спільних підприємств.
Сучасна інтегрована система виробничого планування і управління орієнтується на стандарти провідних виробників автомобілів, що гарантує високу якість продукції фірми FEBI. Так компанія поставляє свою продукцію на конвеєр фірм MERCEDES BENZ і DAF. У 1994 році FEBI отримала сертифікат системи TUV відповідно до вимог стандарту DIN ISO 9002.
-
Швеція
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 52
-
Італія
Вага [г]: 1490
Сторона встановлення: справа, ліворуч, задній міст
Для підшипника маточини колеса діаметром [мм]: 30
∅ фланця [мм]: 117.5
Діаметр барабана: 59
Діаметр маточини колеса [мм]: 58
Кількість отворів: 4
Внутрішня різьба 2(мм): M 12x1.25
Профіль маточини: GHIERA MAGNETICA
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 117
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі ступицею, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
-
Великобританія
Кількість отворів: 4
Гальмівна динаміка / динаміка руху: для автомобілів з ABS
фаска 2 [мм]: 98
Число отворів у диску колеса: 4
∅ фланця [мм]: 117.5
Число зубців кільця ABS: 96
Внутрішній діаметр: 30
-
Нідерланди
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 117
Висота 1 [мм]: 62
Число отворів у диску колеса: 4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Розмір різьби 1: M12 x 1.25
Вага [кг]: 1.58
Розмір різьби: M12 x 1.25
-
Швеція
∅ фланця [мм]: 117
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим датчиком ABS
-
Японія
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 52
Ширина 1 [мм]: 42
-
Японія
Вага [г]: 1645
Кількість отворів: 4
Кількість полюсів: 48
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 117
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Ширина 1 [мм]: 61.35
-
Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з додатковими матеріалами
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: із вбудованим магнітним сенсорним кільцем, з інтегрованим колісним підшипником
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 117
фаска 2 [мм]: 98
Число отворів у диску колеса: 4
Конструкція підшипника: шарикопідшипник