Гальмівний диск FEBI BILSTEIN 108650
TARCZA HAM.
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
FEBI BILSTEIN
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 108650
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 17
- Кількість отворів для кріпллення
- 5
- Товщина [мм]
- 46
- Зовнішній діаметр [мм]
- 287
- Фаска 2 [мм]
- 139.7
- Поверхня
- з покриттям
- Тип гальмівного диска
- з внутрішньою вентиляцією
- Мінімальна товщина [мм]
- 15
- Вага [кг]
- 4.66
- Діаметр центрування [мм]
- 107
Застосовність
- FEBI BILSTEIN 108650 підходить до марок/моделей авто :
- - Suzuki: Jimny, Vitara
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівний диск

Компанія FERDINAND BILSTEIN JR. (скорочено — FEBI) була заснована в 1818 році, а свою сучасну назву отримала в 1844 році. Невелике підприємство з початку своєї діяльності за період більш ніж 150 років перетворилося на одну з найбільших компаній на ринку автомобільних запчастин з оборотом понад 160 млн. німецьких марок на рік. У 20-му столітті компанія "Фердинанд Більштейн молодший" виробляла пальці ресор, необхідні для автомобілебудування. Виробництво запасних частин, розвинулося в середині 20-го століття у зв'язку з бумом автомобілебудування. В кінці 1950 компанія почала виробництво запасних частин для автомобілів і вантажівок. У цей час деякі виробники автомобілів визнали FEBI BILSTEIN, як постачальника оригінальних частин. В даний час фірма FEBI має у своїй виробничій і торговій програмі більше 9000 найменувань деталей для всіх основних європейських автомобілів, які поставляються в 130 країн світу через 69 дочірніх і спільних підприємств.
Сучасна інтегрована система виробничого планування і управління орієнтується на стандарти провідних виробників автомобілів, що гарантує високу якість продукції фірми FEBI. Так компанія поставляє свою продукцію на конвеєр фірм MERCEDES BENZ і DAF. У 1994 році FEBI отримала сертифікат системи TUV відповідно до вимог стандарту DIN ISO 9002.
-
Німеччина
Діаметр [мм]: 287
Товщина гальмівного диску (мм): 17
Мінімальна товщина [мм]: 15
Висота [мм]: 46
Розташування/кількість отворів: 05/07
фаска 2 [мм]: 139.7
Діаметр центрування [мм]: 107
Вага [кг]: 4.6
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Номер технічної інформації: 98200 0764 0 1
Довжина упаковки: 33
Ширина упаковки [см]: 31.5
Висота упаковки [см]: 12
Зовнішній діаметр [мм]: 287
-
Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 17
Число отворів у диску колеса: 5
Кількість отворів для кріпллення: 2
Товщина [мм]: 46
Зовнішній діаметр [мм]: 287
фаска 2 [мм]: 139.7
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 15
Діаметр маточини [мм]: 107
Вага [кг]: 4.660
Необхідна кількість: 1
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 107
Поверхня: з покриттям
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 287
Висота [мм]: 46.1
Товщина гальмівного диску (мм): 17
Мінімальна товщина [мм]: 15
Діаметр центрування [мм]: 107
фаска 2 [мм]: 140
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
-
Нідерланди
Товщина гальмівного диску (мм): 17.3
Мінімальна товщина [мм]: 15
Висота [мм]: 46
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 107
фаска 2 [мм]: 140
Вага [кг]: 4.81
Зовнішній діаметр [мм]: 287
Діаметр центрування [мм]: 107
Товщина гальмівного диску (мм): 17
Мінімальна товщина [мм]: 15
Діаметр [мм]: 287
Номер технічної інформації: 98200 0764 0 1
Розташування/кількість отворів: 05/07
Висота [мм]: 46
Довжина упаковки: 33
Діаметр центрування [мм]: 107
Вага [кг]: 4.6
Ширина упаковки [см]: 31.5
фаска 2 [мм]: 139.7
Висота упаковки [см]: 12
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення