Ремкомплект супорта AUTOFREN D025251K
Поршень супорта зад C-Max/Focus II/III/Connect 13-/Mazda 3/5/Vectra C 38x49,5 (з механізмом)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців


- Швидка доставка по Україні (Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні від 3000 грн.)
- Усі види оплати (Apple Pay, Google Pay, готівкова, безготівкова чи післяоплата)
- Зручне повернення (Обмін/повернення товару протягом 14 днів)
Характеристики
- Виробник
-
AUTOFREN
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- D025251K
- Діаметр [мм]
- 38
- Висота [мм]
- 50
- Гальмівна система
- ATE
- Сторона встановлення
- Задній міст
- Специфікація
- WITH MECHANISM
Застосовність
- AUTOFREN D025251K підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: C5
- - Ford: C-Max, Connect, Focus, Kuga, Transit
- - Mazda: 3, 5
- - Mercedes: S211
- - Nissan: Primera
- - Opel: Vectra
- - Renault: Espace, Laguna, Megane
- - Volvo: C30, C70, S40, V40, V50, XC90
- Товарна група:
- - Гальмівна система Ремкомплект супорта

Бренд AUTOFREN належить компанії SEINSA (Seguridad Industrial, S.A.), заснованої у 1972 році в Іспанії.
SEINSA (Seguridad Industrial, S.A.) спеціалізується на виробництві гумових запчастин і ремонтних комплектів на гальмівні циліндри і циліндри зчеплення (головний і робочий циліндри, супорт). Завдяки високій якості продукції, торгова марка AUTOFREN сьогодні представлена на п'яти континентах, більш ніж в 50 країнах світу.
Підприємство сертифіковане відповідно до стандарту якості ISO9002.
Продукція SEINSA поставляється на ринок aftermarket, на конвеєри Mercedes Benz, для деяких постачальників, що постачають Volkswagen-Audi, Mitsubishi та інші гіганти автомобільної промисловості.
Висота [мм]: 49.7
Сторона встановлення: задній міст
Гальмівна система: Ate
-
Іспанія
Сторона встановлення: задній міст
Висота [мм]: 49.75
Гальмівна система: ATE
Матеріал: сталь
Сторона встановлення: задній міст
Висота [мм]: 49.75
Гальмівна система: ATE
Матеріал: сталь
Висота [мм]: 49.7
Сторона встановлення: задній міст
Гальмівна система: Ate
Версія: With Mechanism